ساخت بیش از ۴ هزار قبر در آرامستان جدید گرگان

معاون زیربنایی، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری گرگان گفت: ساخت عملیات عمرانی آرامستان گرگان با پیگیری‌های روزانه و مستمر وارد فاز جدید شده و تاکنون چهار هزار و ۲۰۰ قبر جدید در آن ساخته شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان، مقداد صادقیان ظهر امروز_ دوشنبه بیست‌وسوم مهر- در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم‌اکنون ساخت چهار هزار و ۲۰۰ قبر جدید، جدول‌بندی اطراف بلوک‌ها، تکمیل سرویس‌های بهداشتی، دیوار حفاظتی ضلع شمال، نماسازی دیوار جنوبی محوطه، محوطه‌سازی بین قبرها و پیاده‌رو سازی معابر آرامستان در حال اجرا است.

وی افزود: ایجاد مکان‌های دسترسی برای شهروندان و ماشین‌های امدادرسان، محوطه‌سازی قبرها، زیرسازی و آسفالت دو هکتاری از جمله اقدامات برای آرامستان بوده است.

معاون زیربنایی، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری گرگان اضافه کرد: ۸۰۰ متر جدول‌بندی، فونداسیون سر درب آرامستان و ساخت دیوار حفاظتی شمال‌غربی از دیگر اقداماتی است که تاکنون به اجرا گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه عملیات عمرانی آرامستان جدید شهر گرگان که دارای دارای هشت بلوک است، افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۰ کار عمرانی آرامستان آغاز شده و تاکنون برای ساخت آن ۱۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

صادقیان در خاتمه یادآور شد: محدودیت در گنجایش آرامستان فعلی و ایجاد ظرفیت مناسب برای دهه‌های آینده از دلایل ساخت آرامستان جدید شهر گرگان است.

کد خبر 800494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.