اعتراف سارقان به ۶۵ فقره سرقت تلفن همراه در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: پنج سارق موبایل‌قاپ که در شهر اصفهان اقدام به سرقت تلفن همراه از شهروندان می‌کردند، در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها ۳۰ دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت گوشی تلفن همراه از شهروندان و اعلام شکایت مال باختگان، موضوع با حساسیت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در این خصوص تیم ویژه‌ای از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی تحقیقات خود را در خصوص پرونده آغاز کردند و متوجه شدند که سارقان به وسیله موتورسیکلت اقدام به قاپ‌زنی تلفن همراه شهروندان می‌کنند و به سرعت نیز از محل متواری می‌شوند.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان تصریح کرد: کارآگاهان با تحقیق از مالباختگان و به‌کارگیری اقدامات تخصصی موفق شدند پنج نفر از سارقان را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی آنها را در مخفیگاه خود دستگیر کنند.

وی گفت: سارقان تاکنون به ۶۵ فقره سرقت تلفن همراه در شهر اصفهان اقرار کردند و ۳۰ دستگاه تلفن همراه مسروقه از آن‌ها کشف شد که تحقیقات در این زمینه کماکان ادامه دارد.

ترکیان خاطرنشان کرد: شهروندان هنگام صحبت با تلفن همراه در معابر باید مراقب اطراف خود باشند، در صورت مواجه شدن با این سارقان از درگیر شدن با آنها خودداری کنند و در اسرع وقت مشخصات ظاهری و در صورت امکان شماره پلاک موتورسیکلت یا خودروی آنها را به پلیس اطلاع دهند، همچنین توصیه می‌شود شماره سریال تلفن همراه خود را در جایی یادداشت کنند تا در صورت سرقت بتوان آن را ردیابی کرد.

کد خبر 800489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.