برگزاری همایش بین‌المللی «امت مقاومت» در کرمانشاه

همایش بین‌المللی «امت مقاومت» با حضور مسئولان کشوری و لشکری، تحلیلگران و کارشناسان حوزه بین‌الملل، اساتید و دانشجویان از کشورهای مختلف در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، همایش بین‌المللی امت مقاومت امروز _دوشنبه بیست و سوم مهر _ با همکاری جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه، نهاد رهبری در دانشگاه‌ها و استانداری کرمانشاه در تالار برق برگزار شد.

این همایش با حضور مسئولان کشوری و لشکری، تحلیلگران و کارشناسان حوزه بین‌الملل، اساتید و دانشجویان از کشورهای مختلف منطقه در چهار محور حکمرانی مقاومت، دیپلماسی مقاومت، جنبش مقاومت در کشورهای اسلامی و اصل مقاومت در قرآن کریم به مدت ۲ روز طی امروز و فردا در دانشگاه علوم پزشکی برگزار می‌شود.

قباد محمدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار کرد: این همایش صدای بلندی از سوی دانشگاهیان و مسئولان استان کرمانشاه برای جبهه مقاومت است‌.

وی افزود: ملت منطقه در حال عبور از پیچ تاریخی مهم و سرنوشت‌سازی هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه این پیچ تاریخی را یک آزمون الهی برای امت اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت در این آزمون بزرگ پیروز و خیلی از حکام کشورهای اسلامی در این آزمون مردود شدند چراکه خود را به خواب زدند و با سکوتشان در حال مراودات اقتصادی هستند.

محمدی از صهیونیستی به‌عنوان غده سرطانی یاد و تصریح کرد: سکوت در این شرایط یعنی ایستادن در کنار ظالم، وظیفه همه است که کمک فکری، زبانی و مالی کنند، امیدواریم با برگزاری چنین همایش‌هایی حکام کشورهای اسلامی را بیدار کنیم تا همه با هم این غده سرطانی را محو کنیم.

کد خبر 800480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.