99 درصد دانش‌آموزان اصفهانی کتب پایه‌های تحصیلی را دریافت کردند

رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: از مجموع دانش‌آموزان ثبت‌نام شده استان در سامانه سیدا تاکنون ۹۹.۴۰ درصد دانش‌آموز اصفهانی کتب درسی پایه‌های تحصیلی خود را دریافت کردند.

مهدی منتجب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره ثبت‌نام کتب درسی دانش‌آموزان اصفهانی اظهار کرد: حدود ۰.۶ درصد کتب درسی توزیع نشده ممکن است مرتبط با هنرستان‌های استان باشد که اکنون در مسیر انتقال به اصفهان است و به محض دسترسی بین محصلان تسهیم خواهد شد.

وی با بیان اینکه حدود یک میلیون دانش‌آموز استان اصفهان باید در مدارس ثبت‌نام شوند، افزود: تمام دانش‌آموزان استان کتب درسی خود را دریافت کرده‌اند و تاکنون هیچ‌گونه گزارشی مبنی بر تحویل ندادن کتب به محصلان دریافت نکردیم، لذا اگر دانش‌آموزی کتاب خود را دریافت نکرده است، احتمال می‌رود به تازگی در مدرسه‌ای نام‌نویسی کرده باشد که به میزان نیاز در انبارها کتب موجود است.

رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان پیرامون اینکه ۹۹.۴۰ درصد دانش‌آموزان اصفهانی کتب پایه‌های تحصیلی را دریافت کردند، گفت: ثبت‌نام در سامانه یکپارچه آموزش و پرورش (سیدا) لازمه ثبت‌نام در سامانه ثبت سفارش کتاب‌های درسی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: ثبت سفارش و توزیع تمام کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره پیشخوان خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه ثبت سفارش و توزیع مواد آموزشی به نشانی www.irtextbook.ir و www.irtextbook.com انجام شده است.

کد خبر 800470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.