اجرای عملیات آسفالت معابر خیابان ارغوانیه

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: عملیات زیرسازی و آسفالت در معابر خیابان ارغوانیه با ۱۴۰۰ تن آسفالت در مساحتی به متراژ ۹ هزار مترمربع و با اعتباری بالغ‌بر ۷۰ میلیارد ریال طی مدت پنج ماه اجرا شده است.

هوشنگ نظری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که یک شهر را از سایر شهرها متمایز می‌کند و تأثیر زیادی بر منظر شهری دارد، آسفالت یک‌دست و مناسب معابر بوده و از مهم‌ترین اقدامات و وعده‌های شهرداری، موضوع کیفیت آسفالت معابر شهری است.

وی با اشاره به پروژه ساماندهی معابر خیابان ارغوانیه در منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان افزود: عملیات زیرسازی و آسفالت در معابر این خیابان با ۱۴۰۰ تن آسفالت در مساحتی به متراژ ۹ هزار مترمربع و با اعتباری بالغ‌بر ۷۰ میلیارد ریال طی مدت پنج ماه اجرا شده است.

اجرای عملیات آسفالت معابر خیابان ارغوانیه

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای روکش آسفالت در سطح محله‌های دیگر این منطقه تصریح کرد: حدود ۱۰ هزار مترمربع در این منطقه لکه‌گیری و نقاطی که با عقب نشینی نیاز به ترمیم داشته، آسفالت شده است.

نظری‌پور با بیان اینکه خدمات‌رسانی بهینه و کسب رضایتمندی شهروندان از اولویت‌های اجرای پروژه‌ها و در راستای بهبود سیما و منظر عمومی شهر، همچنین ارتقای کیفیت زندگی شهروندان است، گفت: بهسازی و مرمت آسفالت معابر فرعی و کوچه‌های سطح شهر در طول سال انجام شده است و اگر معبری نیاز به لکه‌گیری دارد، شهروندان می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ درخواست‌های خود را اعلام و ثبت کنند.

کد خبر 800445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.