تکمیل شهربازی در توان شهرداری گرگان نیست

عضو شورای اسلامی شهر گرگان خواستار ورود سرمایه‌گذار به پروژه شهربازی گرگان و شد و گفت: تاکنون شهرداری اعتبار زیادی برای این پروژه صرف کرده و تکمیل این پروژه در توان شهرداری گرگان نیست.

سیدغلامرضا موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گلستان اظهار کرد: مردم ما را به‌عنوان اعضای شورای شهر می‌بییند، در حالی که ما شورای شهرداری هستیم و اختیاری نداریم.

وی با بیان اینکه انتظار داریم حوزه مسئولیت شورای اسلامی شهر گسترش پیدا کند تا مطالبات بحق مردم را پیگیری کنیم، افزود: مدت‌هاست که موضوع فاضلاب شهرک زیتون مطرح می‌شود و هنوز برای حل این مشکل، سازوکاری اندیشیده نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان با یادآوری اینکه این شهرک هشت هزار نفر جمعیت دارد و حل مشکل آن در توان شورا و شهرداری نیست، اضافه کرد: بی‌توجه به این مشکل در آینده بحرانی برای شهر ایجاد خواهد کرد.

وی با انتقاد از روشنایی شهر گرگان گفت: این روزها گرگان به شهر تاریک معروف شده است، از این رو آن بخشی که مربوط به شوراست، تمام قد کمک خواهد کرد، اما نیاز است تا سایر دستگاه‌ها هم پای کار بیایند.

موسوی خواستار ورود سرمایه‌گذار به پروژه شهربازی گرگان شد و اظهار کرد: مساحت شهربازی گرگان ۱۸.۵ هکتار است و هزینه‌ای که تاکنون برای این پروژه شده، به اندازه احداث روگذر و زیرگذر در شهر بوده است، بنابراین باید سرمایه‌گذار به این بخش ورود کند، چراکه صرف هزینه بیش از این در توان شهرداری نیست.

کد خبر 800356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.