ثبت نام فروش فوق العاده سایپا بدون قرعه کشی + سایت پیگیری خودرو و قیمت مهر ۱۴۰۳

طرح جدید فروش فوق العاده خودرو سایپا بدون قرعه کشی و تحویل ۹۰ روزه آغاز شد.

به گزارش ایمنا، طرح جدید فروش فوق العاده محصول کوییک GXR-L شرکت سایپا بدون قرعه کشی ویژه متقاضیان عادی (از محل مازاد ظرفیت طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) آغاز شد.

زمان ثبت نام فروش فوق العاده سایپا

متقاضیان طرح عادی از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۳ تا تکمیل ظرفیت می‌توانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا ثبت نام کنند.

سایت ثبت نام فروش فوق العاده سایپا

متقاضیان می‌توانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به نشانی saipa.iranecar.com نسبت به ثبت نام و انتخاب خودرو اقدام کنند.

قیمت خودرو سایپا

قیمت خودروی کوییک GXR-L با ترمز ESC، سیصد و ۹۱ میلیون و ۳۱۶ هزار تومان است.

ثبت نام فروش فوق العاده سایپا بدون قرعه کشی + سایت پیگیری خودرو و قیمت مهر ۱۴۰۳

زمان تحویل خودرو سایپا

طبق اعلام سایپا موعد تحویل محصولات، ۹۰ روز است.

شرایط خریدار خودرو سایپا

متقاضی خرید خودرو باید فاقد پلاک انتظامی فعال یا در صورت داشتن پلاک انتظامی فعال عمر خودرو موضوع پلاک باید بیش از ۵ سال باشد. متقاضی نباید در ۴۸ ماه گذشته نزد ایران خودرو یا سایپا و در ۲۴ ماه گذشته نزد سایر خودروسازان ثبت نام و صدور فاکتور خودرو داشته باشد.

شرایط بخشنامه متقاضیان عادی

  • محدودیت کد ملی برای ثبت نام‌ها اعمال خواهد شد. (هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو است.)
  • متقاضیانی که دارای پلاک انتظامی فعال هستند امکان ثبت نام و خرید خودرو ندارند. تبصره: کسانی که دارای یک پلاک انتظامی فعال هستند و عمر خودرو موضوع پلاک مذکور بیش از ۵ سال باشد از ممنوعیت فوق مستثنی هستند.
  • متقاضی طی ۴۸ ماه گذشته نزد شرکت‌های سایپا و ایران خودرو و طی ۲۴ ماه گذشته از سایر خودروسازان ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نداشته باشد.
  • امکان صلح (خرید انصرافی) در قرار داد وجود ندارد و همچنین انتقال امتیاز و حقوق ناشی از خرید خودرو، به اشخاص ثالث (حتی به صورت وکالتی) و نیز فروش حواله خودرو به صورت وکالتی وجود ندارد.
  • شماره کارت، شماره حساب بانکی و شماره شبا که در آینده وجوه خرید خودرو از آن به حساب شرکت خودروساز واریز می‌گردد الزاماً باید متعلق به شخص متقاضی باشد. در صورت درج اطلاعات نادرست، تمام مسئولیت آن متوجه متقاضی ثبت نام کننده خواهد بود.
  • شماره تلفن همراه اعلام شده می‌بایست متعلق به شخص متقاضی باشد.
  • کد پستی متقاضی ثبت نام کننده و کد نمایندگی انتخابی توسط مشتری می‌بایست از یک استان باشند. بدیهی است پس از انتخاب کد نمایندگی امکان تغییر نمایندگی تحویل گیرنده وجود نداشته و مسئولیت آن بر عهده گروه سایپا نیست.
  • سایر محدودیت‌های لازم جهت ثبت نام در سیستم فروش اعمال گردیده است.
  • مراجعه مشتری محترم برای سرویس اولیه در ۵ ماه یا ۱۰۰۰ کیلومتر لزومی ندارد. (در صورت تغییر مالکیت از زمان تحویل خودرو تا زمان اولین مراجعه به نمایندگی جهت سرویس اولیه، محدودیت برای سرویس اولیه طی ۵ ماه یا ۱۰۰۰ کیلومتر وجود خواهد داشت.)
  • چنانچه در هر یک از مراحل ثبت نام تا تحویل خودرو، مشخص گردد اطلاعات متقاضی ناصحیح بوده و یا ناقض شرایط بخشنامه است، ثبت نام متقاضی کان لم یکن خواهد شد.
  • امکان تغییر خودرو جهت متقاضیان حائز شرایط طرح مذکور وجود ندارد.
  • اگر به هر نحوی متقاضیان که نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند مشمول محدودیت اعلام شده در ماده ۴ مصوبه ۵۴۳ شورای رقابت گردد، قرار داد به صورت یک طرفه فسخ و وجه واریزی به حساب ایشان واریز می‌شود.
  • در صورتیکه هر یک از محدودیت‌ها و موارد مرتبط اعلام شده در این بخشنامه توسط متقاضی محترم رعایت نگردد، هیچ‌گونه مسئولیت و تعهدی برای گروه خودروسازی سایپا ایجاد نخواهد گردید. و کلیه عواقب آن بر عهده متقاضی است.
  • در صورتیکه پس از امضای قرارداد فی مابین مشتری بر حسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری و محیط زیست از جمله (سطح آلایندگی یورو، ۴ یورو ۵ و …) شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی (آپشن) بر روی خودرو گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود و هرگونه افزایش هزینه‌های (شماره گذاری، بیمه، مالیات، مالیات نقل و انتقال و…) تا قبل از فاکتور خودرو صورت پذیرد، دعوتنامه تکمیل وجه هزینه‌های مربوطه صادر خواهد شد.
  • با توجه به اهمیت کنترل مدارک هویتی و آدرس محل سکونت مشتریان، نمایندگی موظف است مدارک و مستندات مشتریان را مطابق بخشنامه‌های ۱۸۴۳۱۴ مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۱۲و۱۸۶۶۸۹ مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۱۳و۴۲۴۳۱۸ مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۰و۴۶۹۲۵۱ مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۹و۱۴۲۲۰۴ مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ کنترل و از صحت و سقم آن اطمینان حاصل کنند.
  • با توجه به دستورالعمل‌های صادره توسط پلیس راهور ناجا مبنی بر ثبت و بروز رسانی اطلاعات فردی و آدرس مشتریان در سامانه شماره گذاری موارد ذیل متذکر می‌گردد: الف) در صورتیکه مشتری در سامانه شماره گذاری فاقد اطلاعات فردی و سکونتی بوده و یا بیشتر از یکسال از آخرین تاریخ بروز رسانی اطلاعات فردی و نشانی محل سکونت آن در سامانه شماره گذاری گذشته باشد، مشتری محترم می‌بایست با مراجعه به سامانه سخا (که درسایت اینترنتی نشانی آن موجود است) نسبت به بروز رسانی و یا ثبت آخرین اطلاعات خود اقدام کرده و پس از تأیید توسط اداره پست تصویر نشانی ثبت شده در سامانه سخا را به نمایندگی محل ثبت نام خود تحویل نماید. ب) در صورتیکه مشتری دارای برگه احراز سکونت باشد می‌بایست حتماً برگه مذکور را به نمایندگی محل ثبت نام خود تحویل نماید در غیر این صورت عواقب ناشی از آن بر عهده مشتری خواهد بود.
  • لازم به ذکر است تا زمانیکه برگه احراز سکونت توسط مشتری به نمایندگی ارائه نگردد و یا اطلاعات مورد نیاز شماره گذاری به درستی ارائه نشده باشد، شماره پذیرش مشتری وارد مرحله تخصیص نخواهد شد و فاکتور نمی‌گردد و عواقب ناشی از عدم اجرای صحیح فرآیند مذکور بر عهده مشتری خواهد بود همچنین علاوه بر اینکه سود تأخیر در تحویل ناشی از عدم شماره گذاری به آنان تعلق نخواهد گرفت، هزینه پارکینگ و نگهداری خودرو نیز از ایشان دریافت خواهد شد.
  • در روش فروش فوق العاده در صورت بروز هر گونه تأخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، خسارت تأخیر معادل ۳۶ درصد سالیانه (۳ درصد ماهیانه) محاسبه و پرداخت می‌شود.
  • در روش فروش فوق العاده از زمان واریز وجه تا زمان تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف صفر خواهد بود. -
  • در روش فروش فوق العاده امکان انتخاب یکی از بسته‌های خدمت و آپشن برای خودروها به صورت اختیاری فراهم است. در صورتیکه مشتری تمایل به تغییر بسته خدمت و آپشن و یا حذف آن را داشته می‌تواند قبل از واریز وجه اقدام کند.
  • در صورت انصراف متقاضی، عودت وجه مطابق ضوابط صورت خواهد پذیرفت. -
  • مشتریان محترم می‌توانند جهت رؤیت ویژگی‌ها و تجهیزات محصولات (مشخصات فنی و ظاهری درونی و بیرونی، تودوزی، رینگ، ابعاد خودرو، نمای ۳۶۰ درجه داخلی و خارجی) به سایت www.saipacorp.com مراجعه کنند.
  • مشتریان محترم می‌توانند جهت رؤیت بسته‌های خدمت و آپشن به سایت org.saipayadak.www مراجعه کنند.
کد خبر 800348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.