ضرورت کار جهادی برای جمع‌آوری کمک به جبهه مقاومت

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با تاکید بر ضرورت کار جهادی برای جمع‌آوری کمک و ارسال آن به جبهه مقاومت، گفت: کمک‌های اندک مردمی موجب مستحکم شدن مردم و تقویت باور آن‌ها برای کمک به جبهه مقاومت خواهد شد که ایجاد این اعتقاد بسیار مهم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نشست ستاد هماهنگی پشتیبانی، جذب و هدایت کمک‌های مردمی به جبهه مقاومت بعد از ظهر امروز _یکشنبه بیست و دوم مهر_ با حضور برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد؛ محمدرضا جان‌نثاری، در این نشست که پس از گذشت سه روز از ابلاغ طرح شهید نیلفروشان به دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهار کرد: اگر با این موضوع اداری برخورد کنیم نتایج چندانی نخواهد داشت و این موضوع نیازمند کار جهادی است و باید این عملیاتی شود.

وی افزود: کمک‌های اندک مردمی موجب مستحکم شدن مردم و تقویت باور آن‌ها برای کمک به جبهه مقاومت خواهد شد که ایجاد این اعتقاد بسیار مهم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان به کنار گذاشتن بروکراسی‌های اداری برای پیشبرد این طرح تاکید کرد و گفت: برای این هدف باید از همه ظرفیت‌های مردمی در مسیر دریافت و انتقال کمک‌های مردمی بهره برد.

جان‌نثاری با تاکید بر تبلیغات صحیح این موضوع توسط رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری، عنوان کرد: نقطه عطف این طرح باید تشییع شهید عباس نیلفروشان باشد، اگر تبلیغات درستی انجام شود قطعاً مردم با همه قوا به میدان خواهند آمد.

وی ادامه داد: عکس‌العمل مردم در برابر فرض مقام معظم رهبری بسیار اهمیت دارد و نباید ساده از کنار آن رد شد، بلکه باید به صورت جهادی در این مسیر حرکت کرد و از این لطف خداوند برای کمک به مسلمانان لبنان و غزه استفاده کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان از طرح‌های خلاقانه نظیر طرح «هر موکب یک وانت» مطرح شده توسط ستاد عتبات عالیات استان و طرح «هر مغازه یک پایگاه جمع‌آوری کمک» مطرح شده توسط فرماندار کاشان قدردانی کرد.

جان‌نثاری با اشاره به زحمات شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی گفت: شهید رئیسی یک ساعت از دوران مدیریت خود را به کارهای بی فایده اختصاص نداد و تنها با خدمت بی منت جاودانه شد و باید از این شهدا الگو گرفت.

وی شهید عباس نیلفروشان را نیز شهیدی دانست که در طول ۴۶ سال حتی یک روز هم آرام و قرار نداشت تا به درجه شهادت نائل شد و خاطرنشان کرد: لازم است در مسیر تشییع این شهید بزرگوار به طور فشرده، محل‌هایی برای جمع‌آوری کمک به جبهه مقاومت در نظر گرفته شود و در این مدت باقی مانده نیز باید چهره شهر در این رابطه تغییر کند.

در این نشست تعدادی از فرمانداران، مدیران استانی و نمایندگان آنها به ارائه گزارشی از کمک‌های جمع‌آوری شده توسط دستگاه خود پرداختند.

کد خبر 800174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.