اجرای ۱۰ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۱۰ اصفهان

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای ۱۰ هزار تن آسفالت در معابر این منطقه گفت: این میزان آسفالت باکیفیت، از انواع مقاوم در برابر سایش و با عمر طولانی است تا معابر شهری ایمن‌تر و زیباتری در اختیار شهروندان قرار گیرد.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۰۰ مورد درخواست مردمی درباره روکش آسفالت معابر منطقه ۱۰ اعلام شده بود که توسط کارشناسان عمران منطقه مورد بازدید قرار گرفت تا برحسب اولویت اقدام شود.

وی از اجرای ۱۰ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۱۰ خبر داد و افزود: این میزان آسفالت باکیفیت، از انواع مقاوم در برابر سایش و با عمر طولانی است تا معابر شهری ایمن‌تر و زیباتری در اختیار شهروندان قرار گیرد.

اجرای ۱۰ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۱۰ اصفهان

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰۰ هزار متر مربع از معابر این منطقه با استفاده از ۱۰ هزار تن آسفالت نونوار شد، تصریح کرد: برای انجام این کار ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

کد خبر 800150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
    0 0
    سلام شهردار محترم منطقه 10 اصفهان ای کاش 10تن آسفالت هم برای بن بست شهید حیدر علی ابراهیمی که وضعيت فوق اسفناک دارد و مردمانی ضعیف در آن سکونت دارند استفاده میکردید تا خدا را هم خوش بیاید