حضور مردم در نماز جمعه نصر ابزار بازدارندگی و اقتدار ملی را به نمایش گذاشت

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نماز جمعه نصر نماد اقتدار، عزت و قدرت ملت ایران و ولایت‌پذیری مردم بود و حضور مردم را به‌عنوان ابزار مهم بازدارندگی و اقتدار ملی به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد شریعتی امروز _یکشنبه بیست‌ودوم مهر_ در صدوچهل‌ونهمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری با بیان اینکه جمعه نصر در تاریخ ثبت شد، اظهار کرد: جمعه سیزدهم مهر ۱۴۰۳ نماز جمعه‌ای که به امامت رهبر فرزانه، شجاع و مقتدر با فرمایشات راهبردی و مهم ایشان اقامه شد، نماد اقتدار، عزت و قدرت ملت ایران و ولایت‌پذیری مردم بود و حضور مردم به عنوان ابزار مهم بازدارندگی و اقتدار ملی را به نمایش گذاشت.

وی با اشاره به سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به لبنان افزود: حضور شجاعانه شیرمرد میدان جهاد و شهادت، دکتر قالیباف در مرکز ضاحیه بیروت در اوج حملات رژیم صهیونیستی نشان از قدرت ایران دارد که برای سلامتی او و همه رزمندگان دعا می‌کنیم.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در این سنگر اعلام آمادگی می‌کنم که به‌عنوان یک فرد بسیجی که از مقطع دوم راهنمایی در جنگ بودم، هر زمان که رهبر انقلاب فرمان دهند این پست را ترک و در کنار رزمندگان خدمت کنم.

شریعتی با اشاره به سفر مشهد مقدس و بازدید از هتل چهارباغ گفت: از نیت اعضای شورا و شهرداری در ایجاد این هتل تشکر می‌کنم که به همت آن‌ها این مکان برای رفاه حال کارکنان در این دوره خریداری شد؛ حاضران در این هتل کارگران و رفتگران شهرداری بودند که شاید سال‌ها امکان زیارت پیدا نکرده بودند.

وی خاطرنشان کرد: به این محل که هتل ۳ ستاره است، باید توجه ویژه شود تا خدمات بهتری ارائه شود، مواردی را نیز در این باره نوشته‌ام که در اختیار همکاران قرار می‌دهم.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان درباره بیمه بازنشستگان شهرداری و تذکراتی که در این زمینه داشت، گفت: بیمه بازنشستگان به بیمه شهرداری بازگشت که خدمات بهتری ارائه خواهد شد.

شریعتی گفت: اگر شرکت تعاونی کارکنان شکل نگیرد، نشان می‌دهد که اقتدار و قاطعیت شهردار ناقص است، این شرکت باید ایجاد شود تا خدمات مناسبی به کارکنان ارائه شود.

کد خبر 800129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.