۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۰
ثبت دمای ۳ درجه در اصفهان

معاون پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان اصفهان از شدت وزش باد در نواحی غربی و جنوبی و نقاط مرکزی به ویژه کلانشهر اصفهان انتظار غبار محلی در ساعات اولیه و کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم خبر داد.

نوید حاجی‌بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان، اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی بیانگر استقرار جوی به نسبت پایدار تا اواسط هفته آینده در سطح استان است.

وی افزود: بر اساس این وضعیت جوی، آسمان صاف در ساعات بعدازظهر در مناطق غربی اصفهان، افزایش ابر و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود که شدت وزش باد در نواحی غربی و جنوبی بیشتر خواهد بود.

معاون پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: این شرایط در نقاط مرکزی به ویژه کلانشهر اصفهان انتظار غبار محلی در اوایل صبح می‌تواند به صورت موقتی سبب کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای گروه‌های حساس شود.

وی با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان تغییر محسوسی نخواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۰ درجه سانتی‌گراد و کمینه آن بامداد فردا به ۱۴ سانتی‌گراد می‌رسد.

حاجی‌بابایی خاطرنشان کرد: خوروبیابانک با دمای ۳۵ درجه سانتی‌گراد و بوئین میاندشت با کمینه دمای سه درجه به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان هستند.

کد خبر 800093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.