تتلو به چند سال حبس محکوم شد؟

سخنگوی قوه قضائیه درباره پرونده امیرحسین مقصودلو (تتلو) گفت: در خصوص نام‌برده ۲ پرونده مطرح است؛ یک پرونده به اتهام تشویق به فساد و فحشا بود که به تحمل ۱۰ سال حبس محکوم شد و در دادگاه تجدید نظر رای بدوی عیناً تایید شد. هم‌اکنون جهت اجرای حکم پرونده به اجرای احکام ارسال شده است.

سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت پرونده امیر حسین مقصودلو ملقب به تتلو اظهار کرد: در خصوص نام برده ۲ پرونده مطرح است؛ یک پرونده به اتهام توهین به مقدسات داشت به تحمل ۵ سال حبس تعزیری با عنوان مجازات اصلی محکوم شد که با اعلام فرجام‌خواهی پرونده در تیر ماه به دیوان عالی کشور ارسال شده و هم اکنون در دیوان مفتوح رسیدگی است.

وی افزود: پرونده دیگر این متهم به اتهام تشویق به فساد و فحشاء بود که به تحمل ۱۰ سال حبس محکوم شد و در دادگاه تجدید نظر رأی بدوی عیناً تأیید شد. هم اکنون جهت اجرای حکم پرونده به اجرای احکام ارسال شده است.

جهانگیر بیان کرد: نام برده در حال حاضر در زندان حضور دارد و شایعاتی در خصوص اعطای تسهیلات به این متهم در زندان صحت ندارد و زندان نه تنها تسهیلاتی را خلاف قانون به نامبرده نداده و از آن بهره‌مند نشده است بلکه به دلیل برخی رفتارهای خلاف قانون و مقرراتی که در زندان داشته مشمول تنبیهات انضباطی نیز شده است.

کد خبر 800087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.