پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی احداث فاز نخست رینگ پیرامونی باغ مشاهیر

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای عملیات فاز نخست رینگ پیرامونی باغ مشاهیر در این منطقه گفت: کاربری باغ مشاهیر به مساحت ۲۲ هکتار بوده و خانواده‌محور است؛ در حال حاضر عملیات آسفالت خیابان این رینگ انجام شده است و پیاده‌رو و فضای سبز دو طرف آن ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای عملیات فاز نخست رینگ پیرامونی باغ مشاهیر اظهار کرد: این پروژه شامل خیابان به‌طول ۱۷۶۰ متر و عرض ۱۱ متر است که آسفالت شده و پیاده‌رو و فضای سبز در دو طرف ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با اشاره به مشخصات اجرایی این پروژه افزود: حجم خاک‌برداری فاز نخست رینگ پیرامونی باغ مشاهیر حدود ۱۰ هزار متر مکعب و حجم خاک‌ریزی آن حدود ۹۵۰۰ متر مکعب است که زیرسازی و آسفالت پروژه انجام شده است.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان تصریح کرد: کاربری باغ مشاهیر به مساحت ۲۲ هکتار خانواده‌محور است و فضای سبز، مسجد، فروشگاه صنایع دستی، کافه کتاب، میدان مرکزی، موزه قلب زمین و کوشک به مساحت ۱۲ هزار متر مربع، دیواره اصفهان و آمفی‌تئاتر با ظرفیت ۴۵۰۰ نفر بخش‌هایی از این باغ است.

کارگر تاکید کرد: تاکنون اقدامات بسیاری از جمله نخاله‌برداری محوطه پروژه، اجرای لایه ساب‌بیس به بیش از ۱۰۰ درصد، تکمیل جدول‌کاری ضلع شرق پروژه، عملیات جدول‌کاری ضلع غرب پروژه، اجرای لایه بیس ضلع شرق، غلاف‌گذاری پایه‌های روشنایی و پی‌کنی زیرگوم‌های فضای سبز انجام شده است.

وی ادامه داد: احداث شبکه انتقال آب و اتصال مخزن کوچه اتکا به منبع پارک مشاهیر به مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان و خرید لوله به مبلغ ۳ میلیارد تومان به‌طول ۱۸۵۰ متر با قطر لوله ۳۱۵ همچنین غلاف‌گذاری و لوله‌کشی رفیوژهای اطراف باغ مشاهیر انجام شده است.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان گفت: در این پروژه غلاف‌گذاری عرضی در زیرگذر برای آبیاری فضای سبز، اجرای پایه‌های برق در رینگ پیرامونی، اجرای پارکینگ محوطه و خاک‌برداری مخزن آب ۱۵۰۰ متر مکعبی فضای سبز اجرا شده است.

کارگر خاطرنشان کرد: تاکنون اقدامات بسیاری از جمله نخاله‌برداری محوطه پروژه، اجرای لایه ساب‌بیس با بیش از ۱۰۰ درصد، تکمیل جدول‌کاری ضلع شرق پروژه، عملیات آغاز جدول‌کاری ضلع غرب پروژه، اجرای لایه بیس ضلع شرق این رینگ، غلاف‌گذاری پایه‌های روشنایی و پی‌کنی زیرگوم‌های فضای سبز انجام شده است.

کد خبر 800050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.