آخرین جزئیات پرونده تتلو

سخنگوی قوه قضائیه درباره آخرین وضعیت امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو گفت: برای نامبرده دو پرونده مطرح است که وی در پرونده اول به اتهام توهین به مقدسات به تحمل پنج سال حبس تعزیری محکوم شد و با اعلام فرجام خواهی اکنون این پرونده در دیوان عالی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اصغر جهانگیر سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو اظهار کرد: برای نامبرده دو پرونده مطرح است که وی در پرونده اول به اتهام توهین به مقدسات به تحمل پنج سال حبس تعزیری محکوم شد و با اعلام فرجام خواهی اکنون این پرونده در دیوان عالی است همچنین در پرونده دیگری به اتهام تشویق به فساد و فحشاء، رأی دادگاه بدوی در دادگاه تجدیدنظر تأیید شد.

وی افزود: اکنون نامبرده در زندان حضور دارد و شایعاتی که به او در زندان تسهیلاتی داده شده است، بی‌اساس است و نه‌تنها از تسهیلات بهره‌مند نشده است بلکه تنبیهات انضباطی شده است.

امیرحسین مقصودلو، ملقب به تتلو جمعه ۱۵ آذر سال ۱۴۰۲ در مرز بازرگان تحویل ایران شد و بلافاصله با دستور قضائی بازداشت شد؛ بنا بر اعلام دادگستری استان آذربایجان غربی، شکات خصوصی این خواننده غیرمجاز شکایت‌های متعددی در دستگاه قضائی علیه وی ثبت کرده بودند. مهم‌ترین شکات این فرد نوجوانان زیر ۱۸ سال و خانواده‌هایشان هستند.

تتلو طی سال‌های اخیر اقدامات گسترده‌ای را در جهت گسترش فساد و فحشاء در بین جوانان و نوجوانان داشته است. این خواننده بیشتر آثار سال‌های اخیرش مغایر با اصول اخلاقی بوده تا حدی که در زمره هیچیک از آثار هنری قرار نمی‌گیرند.

تتلو یکی از پرحاشیه‌ترین چهره‌های ایرانی در شبکه‌های اجتماعی بوده و نظرات شخصی وی و در پی آن واکنش طرفداران و مخالفانش در رسانه‌های اجتماعی، همواره خبرساز بوده و واکنش‌های زیادی را در پی داشته‌است. 

کد خبر 800048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.