قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۲۴ مهر + جدول

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _سه‌شنبه بیست‌وچهارم مهر_ کار خود را با افت و خیز قیمت بععضی محصولات ادامه داد، اما دامنه نوسان قیمت در محصولات داخلی و مونتاژی متفاوت است و بعضی محصولات نیز با نرخ‌های قبلی خرید و فروش می‌شوند.

دنا پلاس توربو شش‌سرعته امروز بدون تغییر به قیمت ۹۰۸ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما از محصولات پرفروش ایران خودرو با حفظ تعادل قیمت نسبت به روز گذشته با قیمت یک میلیارد و ۱۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

کوییک GXR-L از هاچ‌بک‌های بازار داخلی در معاملات امروز بدون تغییر و به قیمت ۴۳۳ میلیون تومان در بازار به متقاضی تحویل داده می‌شود.

شاهین G (سان‌روف) از محصولات رده‌بالای سایپا با رشد یک میلیون تومانی به قیمت ۷۳۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۳۵ میلیون تومان، سورن پلاس با قیمت ۷۲۸ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۱۲ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۴۹ میلیون تومان، دنا پلاس (شش‌سرعته) با قیمت ۸۰۶ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) ۹۸۹ میلیون تومان، پژو پارس ۶۸۵ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۷۳۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۴۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۷۱۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۷۷ میلیون تومان، رانا پلاس (ارتقا) ۶۳۶ میلیون تومان، تارا دستی V۱ به قیمت ۷۹۴ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ با قیمت ۸۸۵ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۲۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۱۶ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۴۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، کوییک اتوماتیک ۵۵۱ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۴۱۹ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۳۶ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۶۰۰ میلیون تومان، وانت پادرا (دوگانه‌سوز) با قیمت ۸۴۰ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ فول ۲۰۲۴ با قیمت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۲۴ مهر+ جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی نیز ریزش و افزایش قیمت در برخی محصولات دیده می‌شود.

اکستریم VX از محصولات مدرن مدیران خودرو بدون تغییر و به نرخ چهار میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان در بازار ارزش‌گذاری شد.

بک X۳ از دسته محصولات اقتصادی شرکت کرمان موتور که امروز ۲۰ میلیون تومان نسبت به روز گذشته گران‌تر شده است و به قیمت یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

فیدلیتی پرستیژ (هفت‌نفره) از محصولات لوکس بهمن موتور که با ریزش چشمگیر ۱۰ میلیون تومانی در کانال دو میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان در بازار به متقاضی تحویل داده می‌شود.

مکث کلوت اتوماتیک (تیپ ۳) از دسته محصولات مونتاژی بدون تغییر در مرز یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی قرار گرفته است.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۸۸۲ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت ۹۷۰ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم یک میلیارد و ۸۸۲ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۲ میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان، فونیکس FX با قیمت یک میلیارد و ۹۱۰ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۴۲ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۳۵ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۷۷۵ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۲۴ مهر+ جدول

کد خبر 800025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.