قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۲۵ مهر+ جدول

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _چهارشنبه بیست‌وپنجم مهر_ از ثبات بیشتری نسبت به روزهای قبل برخوردار است اما در تعدادی از محصولات داخلی و مونتاژی نیز افت و خیز قیمت دیده می‌شود.

تارا اتوماتیک V4 از محصولات ایران خودرو امروز با افت چهار میلیون تومانی به قیمت ۹۶۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما از محصولات پرفروش ایران‌خودرو با افت پنج میلیون تومانی در کانال یک میلیارد و پنج میلیون تومان قرار گرفت.

شاهین اتوماتیک G یکی از محصولات شرکت سایپا نیز با رشد دو میلیون تومانی به قیمت ۸۱۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

کوییک اتوماتیک با مدل ۱۴۰۳ یکی از اتومات‌های بازار داخلی به قیمت ۵۵۱ میلیون تومان در بازار به متقاضی تحویل داده می‌شود.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۳۵ میلیون تومان، سورن پلاس با قیمت ۷۲۷ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۱۲ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۴۹ میلیون تومان، دنا پلاس (۶ سرعته) با قیمت ۸۰۷ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) ۹۹۰ میلیون تومان، پژو پارس ۶۸۴ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۷۳۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۴۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۷۱۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۷۹ میلیون تومان، رانا پلاس (ارتقا) ۶۴۰ میلیون تومان، تارا دستی V۱ به قیمت ۷۹۴ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ با قیمت ۸۸۵ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۳۹ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۱۶ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۴۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، کوییک اتوماتیک ۵۵۱ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۴۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۳۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۶۰۰ میلیون تومان، وانت پادرا (دوگانه‌سوز) با قیمت ۸۴۰ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ فول ۲۰۲۴ با قیمت یک میلیارد و ۴۸۵ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۲۵ مهر+ جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی قیمت بیشتر محصولات ثابت است و تعدادی نیز با کاهش و افزایش قیمت روبه‌رو شدند.

کی‌ام‌سی J7 یکی از سدان مقرون به صرفه کرمان موتور، امروز با رشد دو میلیون تومانی به نرخ یک میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

جک S3 به عنوان یکی از کراس‌اوور پرفروش بازار که توسط شرکت کرمان موتور عرضه می‌شود، امروز با شیب مثبت پنج میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۱۱۳ میلیون تومان معامله می‌شود.

فیدلیتی پرستیژ (۵ نفره) از محصولات لوکس بهمن موتور نیز با افت ۳۰ میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۸۸۰ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت ۹۷۰ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم یک میلیارد و ۸۸۲ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۲ میلیارد و ۶۶۶ میلیون تومان، فونیکس FX با قیمت یک میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۴۲ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۱۱۴ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۳۵ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۷۷۵ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۲۵ مهر+ جدول

کد خبر 800024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.