قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۲۶ مهر+ جدول

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _پنجشنبه بیست‌وششم مهر_ در حدود نیمی از محصولات داخلی و مونتاژی با تغییر قیمت روبه‌رو است و بقیه محصولات در آرامش به سر می‌برند.

کوییک GXR-L از تیپ‌های ارزان‌تر این خانواده که توسط شرکت سایپا تولید می‌شود امروز بدون تغییر و به قیمت ۴۲۰ میلیون تومان در بازار به متقاضی تحویل داده می‌شود.

پژو پارس نیز در معاملات امروز با حفظ تعادل قیمت نسبت به روز گذشته و به قیمت ۶۸۴ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

شاهین اتوماتیک G از خودورهای رده‌بالای شرکت سایپا نیز یک میلیون تومان گران شده و در محدوده ۸۱۵ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

سورن پلاس به عنوان نسخه فیس لیفت شده سمند ساده امروز با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی و قیمت قیمت ۷۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۳۵ میلیون تومان، سورن پلاس با قیمت ۷۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۱۲ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۵۰ میلیون تومان، دنا پلاس (۶ سرعته) با قیمت ۸۰۸ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) ۹۸۹ میلیون تومان، پژو پارس ۶۸۴ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۷۳۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۴۴ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۷۱۶ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۷۸ میلیون تومان، رانا پلاس (ارتقا) ۶۴۱ میلیون تومان، تارا دستی V۱ به قیمت ۷۹۴ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ با قیمت ۸۸۵ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۱۶ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۴۸ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان، کوییک اتوماتیک ۵۵۱ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۴۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۳۵ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۶۰۰ میلیون تومان، وانت پادرا (دوگانه‌سوز) با قیمت ۸۵۰ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ فول ۲۰۲۴ با قیمت یک میلیارد و ۴۷۵ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۲۶ مهر+ جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی نیز تغییر قیمت در تعدادی از محصولات دیده می‌شود.

هونگچی H۵ برند لوکس و گران‌قیمتی محصول بهمن موتور امروز با رشد ۶۰ میلیون تومانی به قیمت سه میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

لاماری ایما از محصولات مونتاژی امروز ۵میلیون تومان گران‌تر شده و با قیمت یک میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

فیدلیتی پرستیژ (۵ نفره) از محصولات لوکس بهمن موتور امروز با ریزش ۵۰ میلیون تومان رکورددار افت قیمت در بازار داخلی و مونتاژی شده داشته و به قیمت دو میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۸۸۵ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت ۹۶۵ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۲۴۸ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان، فونیکس FX با قیمت یک میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۴۲ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۱۱۳ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۳۵ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۲۶ مهر+ جدول

کد خبر 800023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.