قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۲۹ مهر+ جدول

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _یکشنبه بیست‌ونهم مهر_ در بسیاری از محصولات داخلی و مونتاژی با افزایش قیمت روبه‌رو است، اما در تعدادی از خودروها نیز کاهش قیمت دیده می‌شود.

سورن پلاس دوگانه‌سوز رقیب پژو پارس امروز با کاهش یک میلیون تومان به کار خود ادامه داده و در محدوده ۷۴۵ میلیون تومان قرار گرفت.

پژو پارس TU۵ از محصولات پرفروش ایران خودرو با ادامه روند نزولی امروز با افت دو میلیون تومانی به قیمت ۸۹۲ میلیون تومان در بازار به متقاضی تحویل داده می‌شود.

تارا دستی V۱ از دسته محصولات داخلی که امروز چهار میلیون تومان نسبت به روز گذشته ارزان‌تر شده است و به نرخ ۷۹۵ میلیون تومان در بازار ارزش‌گذاری شد.

وانت زامیاد (رادیال) از دیرباز خودروی مناسب برای حمل و نقل سنگین به کار گرفته شده است که در معاملات امروز بدون تغییر و به قیمت ۵۹۶ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۳۳ میلیون تومان، سورن پلاس با قیمت ۷۲۸ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۱۲ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۴۵ میلیون تومان، دنا پلاس (۶ سرعته) با قیمت ۸۰۵ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) ۹۸۳ میلیون تومان، پژو پارس ۶۸۳ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۷۲۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۴۲ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۷۱۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۷۹ میلیون تومان، رانا پلاس (ارتقا) ۶۳۸ میلیون تومان، تارا دستی V۱ به قیمت ۷۹۵ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ با قیمت ۸۸۵ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۱۸ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۵۰ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۵۱ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۴۱۹ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۳۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۹۶ میلیون تومان، وانت پادرا (دوگانه‌سوز) با قیمت ۸۵۰ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ فول ۲۰۲۴ با قیمت یک میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۲۹ مهر+ جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی نیز کاهش قیمت در بسیاری از محصولات دیده می‌شود.

هایما ۷X یکی از خودروهای مونتاژی ایران خودرو پس از افت ده میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

اکستریم VX از مدرن‌ترین محصولات مدیران خودرو امروز بدون تغییر و به قیمت چهار میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

جک S۳ به عنوان یکی از کراس‌اوور پرفروش شرکت کرمان موتور با شیب منفی سه میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۸۸۲ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت ۹۶۵ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم یک میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۲ میلیارد و ۶۵۵ میلیون تومان، فونیکس FX با قیمت یک میلیارد و ۹۲۸ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۴۲ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۳۵ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۵۶۵ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۷۶۵ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۲۹ مهر+ جدول

کد خبر 800022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.