قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۳۰ مهر+ جدول

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _دوشنبه سی‌ام مهر_ در بسیاری از محصولات پرفروش داخلی و مونتاژی روند افزایشی در پیش گرفته است اما در تعدادی از خودروها نیز کاهش قیمت دیده می‌شود.

سهند S که از محصولات جدید سایپا با حفظ ثبات قیمت امروز به نرخ ۴۹۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید. پژو ۲۰۷ موتور TU۳ خودروی پرفروش ایران خودرو با رشد یک میلیون تومان در کانال ۶۴۳ میلیون تومانی معامله می‌شود.

سورن پلاس (XU۷P) از ارزان‌ترین نوع این خودرو امروز با افزایش یک میلیون تومانی به قیمت ۶۱۳ میلیون تومان تحویل متقاضی می‌گردد.

شاهین G (سانروف) از دسته محصولات رده‌بالای شرکت سایپا محسوب نیز بدون تغییر نسبت به روز گذشته به قیمت ۷۳۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. کوییک GXL نیز با حفظ ثبات و به نرخ ۴۲۱ میلیون تومان در بازار ارزش‌گذاری شد.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۳۴ میلیون تومان، سورن پلاس با قیمت ۷۲۸ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۱۳ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۴۱ میلیون تومان، دنا پلاس (۶ سرعته) با قیمت ۸۰۶ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) ۹۸۵ میلیون تومان، پژو پارس ۶۸۳ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۷۲۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۴۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۷۱۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۷۹ میلیون تومان، رانا پلاس (ارتقا) ۶۳۸ میلیون تومان، تارا دستی V۱ به قیمت ۷۹۶ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ با قیمت ۸۸۵ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۹۵ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۶۸۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۱۸ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۵۰ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۵۳ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۴۱۹ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۹۵ میلیون تومان، وانت پادرا (دوگانه‌سوز) با قیمت ۸۵۰ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ فول ۲۰۲۴ با قیمت یک میلیارد و ۴۹۳ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۳۰ مهر+ جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی نیز تغییر قیمت در بیشتر محصولات دیده می‌شود.

تیگو ۸ پرومکس (IE) امروز بدون تغییر قیمت و در محدوده دو میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان قرار گرفت. کی‌ام‌سی A۵ با رشد ۱۰ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

فیدلیتی پرستیژ (۵ نفره) از محصولات لوکس بهمن موتور امروز با رشد ۱۰ میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۸۸۲ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت ۹۶۰ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم یک میلیارد و ۸۸۵ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان، فونیکس FX با قیمت یک میلیارد و ۹۳۳ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۴۲ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۳۵ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۵۵۵ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۳۰۷ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۳۰ مهر+ جدول

کد خبر 800021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.