لحظات اولیه آتش‌سوزی روز گذشته در بازار آهن شادآباد + فیلم

روز گذشته شاهد وقوع حریق در بازار آهن شادآباد بودیم که طبق آخرین اخبار اعلامی، بر اثر این حادثه هفت نفر مصدوم شدند و سه نفر نیز جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حوالی ساعت ۱۴:۱۵ روز گذشته _شنبه بیست‌ویکم مهر_ وقوع آتش‌سوزی در انبار بزرگ چسب در بازار آهن شادآباد به سامانه ۱۲۵ اطلاع‌رسانی آتش‌نشانی شهرداری گزارش داده شد و دودی که در قسمت غرب تهران مشاهده می‌شد، ناشی از حریق گسترده در چند باب انبار و مغازه چسب و لوله در بازار آهن شادآباد بود.

بنابر اعلام سیدجلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، با اعلام این خبر اظهار کرد: تیمی از مأموران آتش‌نشانی برای مهار حریق راهی محل حادثه شدند.

اعزام نیروهای عملیاتی اورژانس به محل آتش‌سوزی شادآباد تهران

شروین تبریزی، سخنگوی سازمان اورژانس استان تهران نیز اعلام کرده بود: در پی آتش‌سوزی در انبار چسب در بازار آهن محله شادآباد، پنج دستگاه آمبولانس، سه دستگاه موتولانس و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شده است.

وی با بیان اینکه آماری از تعداد مصدومان احتمالی حادثه در دست نیست، افزود: همکاران اورژانس در حال انجام عملیات هستند و تعداد مصدومان در صورت وجود اعلام خواهد شد.

کشف ۳ جسد در حادثه آتش سوزی بازار آهن تهران

سیدجلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در اخبار تکمیلی این حادثه اظهار کرد: آتش نشانان در عملیات جست‌وجو جسد سه نفر از افراد حاضر در محل حادثه را کشف کردند.

وی افزود: این افراد به دلیل سوختگی جان خود را از دست داده‌اند و جسدها تحویل عوامل انتظامی شده است، هویت این افراد پس از مراحل قانونی از سوی پلیس اعلام خواهد شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش نشانان همچنان مشغول عملیات مهار هستند، گفت: آتش تا حدودی خاموش و کنترل شده است، اما آتش پنهان وجود دارد و آتش نشانان مشغول عملیات مهار هستند.

لحظات اولیه آتش‌سوزی روز گذشته در بازار آهن شادآباد + فیلم

آخرین اخبار آتش‌سوزی روز گذشته در بازار آهن شادآباد

همچنین در آخرین اخبار حوالی ساعت ۹:۰۰ صبح امروز، سیدجلال ملکی اظهار کرد: از ساعت ۱۴:۰۷ روز گذشته که حادثه آتش سوزی در بازار آهن شادآباد به سامانه ۱۲۵ اعلام شد، حدود ۲۰۰ آتش نشان مشغول عملیات مهار این حادثه گسترده شدند که حوالی ساعت ۰۵:۰۰ صبح امروز آتش به‌طور کامل خاموش شد.

وی افزود: عملیات لکه‌گیری و جست‌وجو همچنان ادامه دارد و این عملیات در مرحله پایانی است و تا یکی دو ساعت دیگر به پایان می‌رسد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران افزود: آتش‌نشانان از شش جهت نسبت به اطفای حریق اقدام کردند که پس از ساعت‌ها تلاش موفق شدند این حریق را خاموش کنند.

وی تاکید کرد: شب گذشته آتش نشانان پیکر سوخته سه نفر را پیدا کردند و به نظر می‌رسد تلفات جانی این حادثه همان سه نفر بوده است.

افزایش شمار مصدومان حادثه

سخنگوی سازمان اورژانس استان تهران نیز از افزایش تعداد مصدومان حادثه آتش‌سوزی بازار آهن شادآباد به هفت نفر خبر داد و اظهار کرد: در پی حادثه آتش‌سوزی بازار آهن شادآباد تاکنون هفت نفر مصدوم شدند که از این تعداد، یک نفر با سوختگی خفیف به بیمارستان یافت‌آباد انتقال یافته است و سایر افراد نیز وضعیت خوبی دارند.

کد خبر 800015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.