مدیریت شهر برای توسعه ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی برنامه دارد

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه تاکنون ۷۰ دستگاه خودروی برقی به شهر اصفهان وارد شده است و ۵۰ دستگاه تاکسی برقی نیز به ناوگان افزوده می‌شود، گفت: مدیریت شهر برای توسعه ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی برنامه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد پرورش امروز _یکشنبه بیست‌ودوم مهر_ در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: مدیریت شهر برای توسعه ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی برنامه دارد و زیرساخت‌ها برای شارژ این خودروها در اصفهان فراهم می‌شود.

وی افزود: تاکنون ۷۰ دستگاه خودروی برقی به شهر اصفهان وارد شده است و ۵۰ دستگاه تاکسی برقی نیز به ناوگان افزوده می‌شود که در این راستا می‌طلبد زیرساخت‌ها فراهم شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: تدبیرهای لازم انجام شده است تا ایستگاه‌های شارژ برای خودروهای برقی نیز قابل استفاده باشد.

مدیریت شهر با سرعت برای ایجاد ایستگاه شارژ خودروهای برقی در شهر فعال شود

محمد نورصالحی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز با تاکید بر اینکه مدیریت شهر باید به‌سرعت برای ایجاد ایستگاه شارژ خودروهای برقی در شهر فعال شود، اظهار کرد: بنا بر گزارش ارائه‌شده تعدادی خودروی برقی به شهر وارد می‌شود و در ادامه تاکسی و اتوبوس برقی نیز به شهر می‌آید؛ زودتر از آنچه فکر کنیم مدیریت شهر باید به موضوع ایستگاه‌های شارژ بپردازد.

مدیریت شهر برای توسعه ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی برنامه دارد

سیدامیر سامع، نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز با بیان اینکه به‌طور قطع تدبیر می‌شود که اگر ایستگاه‌های شارژ برای تاکسی برقی در شهر ایجاد شود، خودروهای برقی دیگر نیز بتوانند نوبت شارژ بگیرند، اظهار کرد: مدیریت شهر برای توسعه ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی برنامه دارد، در این راستا می‌توان از ظرفیت سازمان‌های آرامستان، میادین و حتی پارکینگ‌ها در شهر برای ایجاد ایستگاه شارژ خودروهای برقی بهره برد.

وی افزود: البته باید توجیه فنی و اقتصادی نیز پیرامون این اقدام وجود داشته باشد.

کد خبر 800014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.