جدال جذاب سپاهان و ایرالکو در اراک

هفته دوم لیگ‌برتر هندبال مردان فردا با برگزاری پنج دیدار در شهرهای کرمان، اراک، کازرون، گچساران و طبس پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته دوم لیگ‌برتر هندبال مردان فردا _دوشنبه بیست‌وسوم مهر_ با برگزاری پنج دیدار در شهرهای کرمان، اراک، کازرون، گچساران و طبس پیگیری می‌شود.

صنعت‌مس کرمان - سنگ‌آهن بافق

در یکی از دیدارهای هفته دوم لیگ‌برتر هندبال مردان، صنعت‌مس کرمان به مصاف سنگ‌آهن بافق می‌رود؛ صنعت‌مس کرمان هفته گذشته با تیم نیروی‌زمینی کازرون به رقابت پرداخت و در نهایت موفق شد با نتیجه نزدیک ۲۲ بر ۲۱ پیروز میدان شود. سنگ‌آهن بافق نیز هفته گذشته و در مصاف با سپاهان نوین اصفهان موفق شد با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ حریف خود را مغلوب کند.

جدال جذاب سپاهان و ایرالکو در اراک

آلومینیوم اراک - سپاهان نوین اصفهان

در دیگر دیدار این هفته لیگ‌برتر مردان، تیم آلومینیوم در اراک از سپاهان نوین اصفهان میزبانی خواهد کرد؛ آلومینیوم اراک هفته گذشته در یک جدال سخت به مصاف طلایی‌پوشان اصفهان رفت و در نهایت با اختلاف، امتیاز این دیدار را به شاگردان مرتجی واگذار کرد.

سپاهان نوین اصفهان نیز هفته گذشته در بافق به مصاف تیم سنگ‌آهن بافق رفت و در یک جدال نزدیک با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ برابر حریف خود تن به شکست داد.

جدال جذاب سپاهان و ایرالکو در اراک

نیروی زمینی کازرون - شهید چمران لارستان

در یکی دیگر از دیدارهای هفته دوم لیگ‌برتر هندبال، نیروی‌زمینی کازرون در خانه میزبان شهید چمران لارستان خواهد بود؛ نیروی زمینی کازرون هفته گذشته در خانه حریف به مصاف قهرمان فصل گذشته رفت و در یک جدال حساس و نزدیک در نهایت با اختلاف یک‌گل مغلوب شد.

تیم شهید چمران لارستان هفته گذشته از زغال‌سنگ طبس میزبانی کرد و در این جدال نزدیک توانست امتیاز این تقابل را در خانه حفظ کند و با نتیجه ۲۳ بر ۲۲ پیروز شود.

جدال جذاب سپاهان و ایرالکو در اراک

نفت‌وگاز گچساران - فولاد مبارکه سپاهان

دیگر دیدار این هفته با رقابت نفت‌وگاز گچساران و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در گچساران دنبال می‌شود؛ تیم نفت‌وگاز گچساران هفته گذشته مهمان گیتیزن‌های اصفهان بود و موفق شد در این رقابت نزدیک و حساس در لحظات پایانی گلزنی کند و پیروز شود.

فولاد مبارکه سپاهان نیز هفته گذشته در خانه از آلومینیوم اراک میزبانی کرد و توانست در این دیدار خانگی با نتیجه ۳۶ بر ۲۴ پیروز شود.

جدال جذاب سپاهان و ایرالکو در اراک

زغال‌سنگ طبس - گیتی‌پسند اصفهان

در یکی دیگر از رقابت‌های هفته دوم لیگ‌برتر هندبال گیتی‌پسند اصفهان مقابل زغال‌سنگ طبس در طبس به میدان می‌رود؛ زغال‌سنگ طبس هفته گذشته در لارستان به مصاف شهید چمران لارستان رفت و نتیجه این دیدار را در ثانیه‌های پایانی به حریف خود واگذار کرد.

گیتی‌پسند اصفهان نیز هفته گذشته از نفت‌وگاز گچساران پذیرایی کرد و در ثانیه‌های پایانی این جدال، با اختلاف یک‌گل مغلوب مهمان خود شد.

جدال جذاب سپاهان و ایرالکو در اراک

برنامه کامل هفته دوم لیگ‌برتر هندبال مردان

  • صنعت‌مس کرمان - سنگ‌آهن بافق (ساعت ۱۶)
  • آلومینیوم اراک - سپاهان نوین اصفهان (ساعت ۱۶)
  • نیروی‌ زمینی کازرون - شهید چمران لارستان (ساعت ۱۶)
  • نفت‌وگاز گچساران - فولاد مبارکه سپاهان (ساعت ۱۶)
  • زغال‌سنگ طبس - گیتی‌پسند اصفهان (ساعت ۱۶)

جدول لیگ‌برتر هندبال مردان

جدال جذاب سپاهان و ایرالکو در اراک

کد خبر 799942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.