خودروی فولکس‌واگن ID.Buzz Pro مدل 2025 با چه قابلیت‌هایی وارد بازار می‌شود؟

خودروی فولکس‌واگن ID.Buzz Pro مدل 2025 دارای ترمز اضطراری خودکار، قابلیت تشخیص عابر پیاده و دوچرخه‌سوار، نظارت بر نقاط کور و نظارت بر توجه راننده است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، خودروی فولکس‌واگن ID.Buzz Pro مدل ۲۰۲۵ دارای یک موتور دیفرانسیل عقب است، از یک باتری ۷۹ کیلووات ساعتی بهره می‌برد و ۲۱۰ کیلووات قدرت و ۵۵۰ نیوتن متر گشتاور ارائه می‌کند، شرکت سازنده اعلام کرده است که شتاب این خودرو در عرض ۷.۶ ثانیه از صفر به صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

طول و عرض خودروی فولکس‌واگن ID.Buzz Pro مدل ۲۰۲۵ به ترتیب ۴۷۱۲ و ۱۹۸۵ میلی‌متر است، در حالی که ارتفاع آن ۱۹۲۷ میلی‌متر و فاصله بین دو محور نیز ۲۹۸۹ میلی‌متر است، این خودرو دارای ترمز اضطراری خودکار، قابلیت تشخیص عابر پیاده و دوچرخه‌سوار، نظارت بر نقاط کور، نظارت بر توجه راننده، هشدار خروج از خط، هشدار ترافیک مقابل، دوربین دید فراگیر، کروز کنترل تطبیقی و سنسور پارک جلو و عقب است.

از دیگر مشخصات خودروی فولکس‌واگن ID.Buzz Pro مدل ۲۰۲۵ می‌توان به چراغ‌های جلو LED، چرخ‌های ۱۹ اینچی، قابلیت نظارت بر فشار باد لاستیک، درِ عقب برقی، برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران، برف‌پاک‌کن عقب، ترمز دستی برقی، صندلی‌های جلو با قابلیت تنظیم دستی، گرم‌کن صندلی‌های جلو، سیستم صوتی مجهز به ۹ بلندگو، نمایشگر ۱۲.۹ اینچی و شارژر بی‌سیم گوشی هوشمند اشاره کرد. این خودرو در رنگ‌های سبز، نارنجی، نقره‌ای، زرد، آبی و مشکی وارد بازار می‏‌شود.

کد خبر 799935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.