وظیفه ما حمایت و پشتیبانی از مردم لبنان است

رئیس مجلس شورای اسلامی در بازدید از منطقه بمباران شده توسط رژیم صهیونیستی در البسطه بیروت، گفت: وظیفه ما حمایت و پیشتیبانی از مردم لبنان در ارسال امکانات، رسیدگی به مجروحین و بازسازی این مناطق است و کمک خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدباقر قالیباف در جریان سفر یک روزه خود به لبنان، از منطقه بمباران شده البسطه بیروت توسط رژیم صهیونیستی بازدید کرد و در جمع خبرنگاران در این منطقه حاضر شد و اظهار کرد: از مردم این منطقه سوال کردم که چه اتفاقی برای آن‌ها رخ داده، آن‌ها به بمباران این منطقه توسط رژیم صهیونیستی اشاره می‌کنند، همه آن‌ها مردمان عادی و مسلمان لبنانی هستند که در این منطقه زندگی می‌کردند.

وی در پاسخ به سوال دیگری افزود: در این شرایط بدون شک جمهوری اسلامی ایران همچنان حامی ملت فلسطین و لبنان است و این حمایت‌ها ادامه دارد و حتماً این جنایات رژیم منحوس و گرگ صفت صهیونیستی را محکوم می‌کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وظیفه ما حمایت و پشتیبانی از مردم در ارسال امکانات، رسیدگی به مجروحین و بازسازی این مناطق است و کمک خواهیم کرد.

قالیباف در پاسخ به سوالی دیگری با اشاره به حضورش در منطقه البسطه بیروت که حدود ۴۸ ساعت پیش بمباران شده است، اضافه کرد: روشن است که رژیم درنده خوی صهیونیستی و در رأس آن نخست وزیر گرگ صفت آن این جنایات را انجام می‌دهند و سازمان‌های بین‌ المللی و شورای امنیت امکان ورود و رسیدگی به این موضوع را دارند، اما سکوت می‌کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بدون شک همه کشورهای اسلامی و انسان‌های آزادی‌خواه باید این جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.

کد خبر 799838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.