کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم در انتظار اصفهان/ بالاترین دمای پاییزه ۳۷ درجه ثبت شد

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان از شدت وزش باد در نواحی غربی و جنوبی و نقاط مرکزی به ویژه کلانشهر اصفهان انتظار غبار محلی در اوایل صبح و شب کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم خبر داد.

لیلا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی بیانگر استقرار جوی به نسبت پایدار تا اواسط هفته آینده در سطح استان است.

وی افزود: بر اساس این وضعیت جوی، آسمان صاف در ساعات بعدازظهر در مناطق غربی اصفهان، افزایش ابر و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود که شدت وزش باد در نواحی غربی و جنوبی بیشتر خواهد بود و نقاط مرکزی به ویژه کلانشهر اصفهان انتظار غبار محلی در اوایل صبح و شب کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم خواهد شد.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان تغییر محسوسی نخواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۲ درجه سانتی‌گراد و کمینه آن بامداد فردا به ۱۵ سانتی‌گراد می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: خوروبیابانک با دمای ۳۷ درجه سانتی‌گراد و بوئین میاندشت با کمینه دمای یک درجه به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان هستند.

کد خبر 799797

برچسب‌ها