پیشرفت پروژه مجتمع آب‌رسانی و خط انتقال آب کلاته‌های شرقی میامی

فرماندار میامی گفت: پروژه مجتمع آب‌رسانی و خط انتقال آب کلاته‌های شرقی میامی با همگرایی استاندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تا حد زیادی پیشرفت داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری میامی، علیرضا آشوری در نشست هم‌اندیشی شوراها، دهیاران و شهرداران شهرستان با اشاره به انجام درست وظایف از سوی مسئولان در شهرستان میامی اظهار کرد: نظارت‌ها بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی شهرستان میامی انجام می‌شود اما بعضاً ناقص است، زیرا حلقه مفقوده‌ای در این بین وجود دارد که شوراهای اسلامی همان حلقه مفقوده محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه همگرایی و هم‌افزایی باعث پیشرفت و توسعه و به تبع آن حل مشکلات شهرستان می‌شود، افزود: در زمینه مجتمع آب‌رسانی، همگرایی استاندار و نماینده مردم کمک شایانی کرد و همچنین خط انتقال آب شرب کلاته‌های شرقی که تا حد زیادی پروژه پیشرفت داشته است.

فرماندار میامی با اشاره به راه‌اندازی پردیس دانشگاه آزاد شهرستان میامی خاطرنشان کرد: با همت و پیگیری مسئولان محلی و نماینده شاهرود و میامی در مجلس، امروز شهرستان میامی دارای دانشگاه آزاد است، زیرساختی که قطعاً در پرورش جوانان شهرستان به لحاظ علمی می‌تواند مؤثر باشد.

آشوری تصریح کرد: در گام نخست شش رشته شامل کارشناسی پیوسته حسابداری، کارشناسی پیوسته حقوق، کارشناسی پیوسته مهندسی کامپیوتر، کارشناسی پیوسته مهندسی معماری، کاردانی ناپیوسته آموزش‌وپرورش ابتدایی و کاردانی پیوسته مکانیک خودرو در این پردیس پذیرش دانشجو دارد و می‌تواند مشکل حمل‌ونقل را برای دانشجویان و علاقمندان به تحصیلات دانشگاهی در شهرستان میامی رفع کند.

کد خبر 799771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.