مراسم پایانی سوگواره عکس عاشورایی بیرق در زرند برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند از برگزاری مراسم پایانی سومین سوگواره استانی هنر عاشورایی بیرق با حضور چهره‌های سرشناس کشوری و استانی در زرند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، حمید گلستانی امروز _شنبه بیست‌ویکم مهر_ در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در سومین سوگواره استانی هنر عاشورایی بیرق، بیش از ۱۰۰ عکاس از سراسر استان کرمان حضور پیدا کردند و ۵۰۰ عکس دریافت شد، اظهار کرد: مراسم پایانی سوگواره پنجشنبه، بیست‌وششم مهر با حضور عکاسان سراسر استان در زرند برگزار و از برگزیدگان در هر بخش تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی در شهرهای کرمان، رفسنجان و زرند به ترتیب در روزهای بیست‌وچهارم تا بیست‌وششم مهر، به منظور بهره‌مندی عکاسان استان از اساتید عکاسی افزود: نمایشگاه آثار برگزیده از بیست‌وششم مهر به مدت ۱۰ روز در نگارخانه شهرداری جنب سینما آزادی شهر زرند برپا می‌شود که ۴۰ اثر از ۲۶ عکاس به نمایش گذاشته خواهد شد.

به گزارش ایمنا، سومین سوگواره استانی هنر عاشورایی بیرق به همت مؤسسه فرهنگی هنری برسم، کانون آگهی و تبلیغات مداد آبی با همراهی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند و استانداری کرمان در رشته عکس و در چهار بخش مستندنگاری، مینیمال، ایثار و مقاومت و موبایل‌گرافی برپا شده است.

کد خبر 799727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.