عملیات احداث خیابان زرین آغاز شد

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان از آغاز عملیات احداث خیابان زرین خبر داد و گفت: اعتبار عمرانی احداث این خیابان ۵۰ میلیارد تومان است و حدود ۲۰۰ میلیارد تومان برای آزادسازی مسیر آن هزینه شده است.

علی‌اکبر رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پروژه خیابان زرین اظهار کرد: این خیابان که در محدوده بزرگراه امام خمینی (ره) قرار دارد، می‌تواند پس از تکمیل نقش مؤثری در کاهش بار ترافیکی آن ایفا کند.

وی افزود: پس از بهره‌برداری از این خیابان، شهروندان با سهولت بیشتری می‌توانند از خیابان امام خمینی (ره) وارد شهرک صنعتی امیرکبیر شوند و مسیر آن‌ها کوتاه‌تر خواهد شد.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان در تشریح جزئیات این پروژه گفت: طول خیابان زرین ۱۲۰۰ متر و عرض آن ۳۶ متر و طراحی‌های مربوط به آن به پایان رسیده است، همچنین پیمانکار این پروژه توسط سازمان عمران شهرداری اصفهان انتخاب شده و عملیات اجرایی هم‌اکنون در حال انجام است.

رسالت ادامه داد: قرارداد این پروژه با اعتبار عمرانی ۵۰ میلیارد تومان منعقد شده است، همچنین حدود ۲۰۰ میلیارد تومان برای آزادسازی مسیر هزینه شده است.

وی با اشاره به زمان‌بندی این پروژه خاطرنشان کرد: مدت زمان اجرای این پروژه ۵ ماه پیش‌بینی شده است و تلاش می‌کنیم افتتاح آن را در دهه فجر انجام دهیم.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با اشاره به اهمیت این خیابان در کاهش بار ترافیکی منطقه بیان کرد: با احداث خیابان زرین، دسترسی به خیابان قائم‌مقام و شهرک صنعتی امیرکبیر تسهیل می‌شود و خیابان‌های مجاور داخل بافت شهرک نیز از این پروژه بهره‌مند خواهند شد، امیدواریم پس از اتمام پروژه شاهد کاهش بار ترافیکی خیابان امام خمینی (ره) و بهبود سهولت رفت و آمد برای شهروندان باشیم.

کد خبر 799714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.