روایت خزاعی از تلاش برای سالم‌سازی سینماها در دولت سیزدهم

رئیس پیشین سازمان سینمایی گفت: بخشی از نقدهایی که امروز وجود دارد به این دلیل است که برخی به خواسته‌هایشان نرسیدند و همکاران من برای سالم‌سازی سینما مقابل این افراد ایستادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد خزاعی در آئین تکریم و معارفه رئیس سازمان سینمایی اظهار کرد: باید تشکر ویژه‌ای از وزیر فرهنگ داشته باشم که در این مدت اندک که همکاری داشتیم موارد خوبی را از ایشان آموختم و همین مدت نزدیک دو ماه تجربه خوبی برای من بود.

وی افزود: در این دوماه جشنواره مهرسینمای ایران برگزار شد که اختتامیه آن به دلیل شهادت سید حسن نصرالله به تأخیر افتاد و اختتامیه آن امروز برگزار خواهد شد، همچنین جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان اصفهان با وجود فراز و نشیب‌ها، بسیار باشکوه برگزار شد.

رئیس پیشین سازمان سینمایی ادامه داد: جشنواره فیلم کوتاه تهران جمعه هفته جاری افتتاح خواهد شد و تا امروز اتفاقات بسیار خوبی در دولت چهاردهم رخ داده است؛ افتتاح سالن‌های سینمایی متعدد در همین مدت کوتاه مرهون پیگیری‌های خود وزیر و همکاران ایشان بود.

خزاعی ضمن قدردانی از وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های سازمان سینمایی در دولت سیزدهم حاصل کار همه همکاران سازمان سینمایی بود که توانستیم به موفقیت‌هایی برسیم.

وی ضمن معرفی همکاران سازمان سینمایی به وزیر فرهنگ تاکید کرد: بخشی از نقدهایی که امروز وجود دارد به این دلیل است که برخی به خواسته‌هایشان نرسیدند و همکاران من برای سالم‌سازی سینمامقابل این افراد ایستادند؛ در مدت فعالیتم در سازمان سینمایی تقریباً هر ماه ۳ سفر به استان‌ها داشتم و از مناطق محروم بازدید کردم.

رئیس پیشین سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به‌طور شخصی پیگیر جذب اعتبار برای فعالیت‌های سازمان بودم و موفقیت خوبی در این زمینه داشتیم و اینک نیز بسیار خوشحالم که فردی از بدنه سازمان سینمایی به‌عنوان رئیس سازمان انتخاب شد.

خزاعی گفت: آماده کمک به ریاست سازمان هستم که در هر حوزه‌ای که نیاز بود همکاری داشته باشیم چون بحث اشخاص نیست، موفقیت و پیشرفت کشور اهمیت دارد.

وی تاکید کرد: سازمان سینمایی اهمیت زیادی در فضای فرهنگی کشور دارد و تا زمانی که مدیریت سازمان سینمایی تغییر پیدا نمی‌کرد، حس تغییر در فضای فرهنگی کشور ایجاد نمی‌شد.

کد خبر 799712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.