پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی/ کاهش دمای هوا در راه است

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی از کاهش چهار درجه‌ای دما در مشهد و خراسان‌رضوی برای روز یکشنبه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی، علی الهی اظهار کرد: بر اساس نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی برای امروز و فردا در خراسان‌رضوی، باد نسبتاً شدید تا شدید همراه با خیزش گردوخاک در نواحی بادخیز شرق و جنوب پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: همچنین برای خراسان‌رضوی از امشب افزایش ابر و برای نواحی کوهستانی احتمال بارش پراکنده وجود دارد، به طوری که فردا در سطح استان، شرایط نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد شدید و در پاره‌ای نقاط رگبار باران و رعدوبرق را شاهد خواهیم بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی برای شهر مشهد نیز از بعدازظهر امروز افزایش ابر، وزش باد و خیزش گردوخاک را پیش‌بینی کرد.

الهی از کاهش چهار درجه‌ای دمای هوا در خراسان‌رضوی طی فردا یکشنبه بیست‌ودوم مهر خبر داد و افزود: برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه به تناوب افزایش و کاهش یک تا دو درجه‌ای دما پیش‌بینی می‌شود.

وی عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته فریمان با دمای هفت و تایباد با دمای ۳۵ به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان بوده‌اند، در این مدت بیشینه و کمینه دمای شهر مشهد ۳۱ و ۱۴ درجه به ثبت رسیده است.

به گفته کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین وزش باد در شهر سبزوار با سرعت ۴۰ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

وی افزود: دمای مشهد امروز بین ۱۴ تا ۲۹ درجه خواهد بود و فردا در گرم‌ترین ساعت به ۲۵ درجه خواهد رسید.

کد خبر 799644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.