قرارداد ساخت ۲۰ دستگاه جاروی شهری در اصفهان منعقد شد

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان گفت: قرارداد ساخت ۲۰ دستگاه جاروب شهری منعقد و مکانیزم این دستگاه‌ها آماده شده است و در انتظار تهیه شاسی آن‌ها توسط شهرداری هستیم.

هادی اسحاقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به وضعیت کنونی ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان اظهار کرد: در حالی که استاندارد جهانی عمر ماشین‌های حمل زباله و جاروهای شهری را حدود ۱۰ سال تعیین کرده است، بعضی از ماشین‌های حمل زباله در ناوگان خدمات موتوری شهرداری اصفهان بیش از ۲۰ سال است که مشغول فعالیت هستند.

وی با اشاره به اهمیت نگهداری و بازسازی مستمر ماشین‌های حمل زباله به‌دلیل تماس دائمی با زباله و شیرآبه‌های آن افزود: تعمیرات و بازسازی نکردن مخازن زباله این خودروها می‌تواند منجر به فرسودگی سریع و مشکلاتی نظیر نشت شیرابه‌ها شود؛ ریزش شیرآبه‌هایی که بعضاً در سطح شهر مشاهده می‌شود، به‌دلیل همین فرسودگی‌ها است.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان با اشاره به ضرورت نوسازی ناوگان سازمان خدمات موتوری تصریح کرد: قرارداد ساخت ۲۰ دستگاه جاروب شهری منعقد شده است؛ در حال حاضر مکانیزم این دستگاه‌ها آماده است و در انتظار تهیه شاسی آن‌ها توسط شهرداری هستیم؛ طی جلسات متعدد و مؤثری که به‌تازگی داشتیم، انتظار می‌رود این دستگاه‌ها ظرف چند ماه آینده عملیاتی و خریداری شود.

اسحاقیان همچنین از اضافه شدن ۴ دستگاه جدول‌شوی به ناوگان خبر داد و گفت: با ورود این دستگاه‌ها، امکان خارج کردن ماشین‌آلات فرسوده از ناوگان فراهم خواهد شد.

وی با اشاره به موضوع ماشین‌های حمل زباله عنوان کرد: قرارداد خرید ۱۰ دستگاه زباله‌کش نیز با یکی از پیمانکاران منعقد شده است و انتظار می‌رود این دستگاه‌ها ظرف چند ماه آینده به ناوگان اضافه شوند.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه این تغییرات به بهبود قابل توجه کیفیت ماشین‌آلات و نظافت شهری منجر خواهد شد، عنوان کرد: با این تغییرات محسوس، کیفیت نظافت شهری به‌طور چشمگیری افزایش خواهد یافت و وضعیت ماشین‌های حمل زباله نیز ارتقا پیدا می‌کنند.

کد خبر 799598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.