۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۳
جدایی نویدکیا از مس رفسنجان

مدیر تیم فوتبال بزرگسالان مس رفسنجان با ارائه توضیحاتی پیرامون دلایل جدایی محرم نویدکیا از سرمربیگری مس رفسنجان از معرفی امیرحسین پیروانی به عنوان سرمربی موقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، نادر فتح‌اللهی با اشاره به اخباری در خصوص قطع همکاری محرم نویدکیا با باشگاه مس رفسنجان اظهار کرد: بعد از دیدار با شمس‌آذر، محرم نویدکیا در نشست خبری خواسته خودشان برای جدایی از باشگاه را اعلام کردند و درخواستی برای نشست با مدیرعامل در این خصوص داشتند.

وی افزود: مدیرعامل در این جلسه با قاطعیت اعلام کردند که حاضر به پذیرش این درخواست نیستند و باشگاه با تمام امکانات و ظرفیت‌ها از محرم نویدکیا حمایت می‌کند و تلاش می‌کنیم، تمام نیازها و ابزارهای لازم برای موفقیت فراهم شود، عملکرد تیم از نظر فنی مثبت بوده و دو شکست اخیر نیز حاصل اشتباهات داوری بوده و قطعاً این تیم با همین کادر فنی به جمع تیم‌های بالای جدول می‌رسد.

مدیر تیم مس رفسنجان تصریح کرد: با وجود پافشاری محرم نویدکیا بعد از جلسه، تصور این بود که مشکلی برای ادامه همکاری وجود ندارد و کار خودشان را با توجه به حمایت باشگاه ادامه می‌دهند اما دو روز بعد از بازی، راهی اصفهان شدند و اعلام کردند دیگر به تمرینات باز نخواهند گشت.

وی با بیان اینکه نویدکیا بدون شک یکی از با اخلاق‌ترین و شریف‌ترین شخصیت‌های فوتبال ایران است که در این مدت جو بسیار خوبی در تیم ما ایجاد کرده بود، گفت: طی ۷۲ ساعت گذشته به هر نحوی برای بازگشت ایشان تلاش کردیم و تماس‌های زیادی گرفته شد، مدیرعامل باشگاه، اعضای تیم و تک تک بازیکنان خواسته‌ای جز بازگشت ایشان نداشته‌اند، اما هیچ‌کدام از این درخواست‌ها را قبول نکردند و با قاطعیت اعلام کردند دوران همکاری ایشان با مس تمام شده است.

فتح‌اللهی ادامه داد: با توجه به مخالفت باشگاه با جدایی سرمربی و اعضای کادر فنی، هنوز با هیچ گزینه و فرد دیگری مذاکره نشده و تمرینات طبق نظر و خواسته نویدکیا، زیر نظر امیرحسین پیروانی که از مربیان با دانش فوتبال ایران هستند، به عنوان سرمربی موقت دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه در صورتی که جدایی نویدکیا قطعی شود، چاره‌ای به جز انتخاب سرمربی جدید باقی نمی‌ماند، افزود: مجموعه باشگاه مس و هواداران همچنین مردم شریف رفسنجان زحمات و تلاش‌های او هستند و خصوصاً نتایج و موفقیت‌های فصل گذشته را فراموش نمی‌کنند و بدون شک قدردان این زحمات هستیم، با این وجود همه بازیکنان و اعضای تیم هم‌قسم هستند که با تمام توان و تمرکز برای حضور در ادامه بازی‌های لیگ آماده شویم.

خبر جدایی محرم نویدکیا از مس رفسنجان در حالی مطرح می‌شود که حدود یک هفته قبل حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان از حمایت قاطع سرمربی خبر داد و با عذرخواهی از کسب نشدن نتایج دلخواه هواداران، نسبت به بازگشت تیم به شرایط مناسب ابراز امیدواری کرد.

به گزارش ایمنا، تیم فوتبال مس رفسنجان در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر، پنجشنبه، بیست‌وششم مهر سال‌جاری از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه مهمان استقلال خوزستان خواهد بود.

کد خبر 799570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.