شکست طلایی‌پوشان در نخستین جدال خانگی

هفته سوم لیگ‌برتر هندبال بانوان روز گذشته با برگزاری چهار دیدار برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته سوم لیگ‌برتر هندبال بانوان روز گذشته _جمعه بیستم مهر_ با برگزاری چهار دیدار در شهرهای گچساران، لارستان و اصفهان پیگیری شد که تیم‌های نفت‌وگاز گچساران، شهید چمران لارستان، رایزکوی تهران و نامی‌نوی اصفهان مقابل حریفان خود موفق به کسب پیروزی شدند.

نفت‌وگاز گچساران _ زاگرس جنوبی کازرون

در یکی از دیدارهای هفته سوم لیگ‌برتر هندبال بانوان نفت‌وگاز گچساران میزبان زاگرس جنوبی کازرون بود؛ این جدال حساس با پیروزی تیم نفت‌وگاز گچساران و با نتیجه ۲۹ بر ۲۰ به پایان رسید.

شهید چمران لارستان _ سنگ‌آهن بافق

در دیگر دیدار این هفته سنگ‌آهن بافق در لارستان به مصاف شهید چمران لارستان رفت؛ تیم شهید چمران لارستان نیز موفق شد در این جدال بر حریف خود غلبه کند و در نهایت این تقابل با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به سود تیم میزبان به پایان رسید.

فولاد مبارکه سپاهان _ رایزکو تهران

در یکی دیگر از دیدارهای هفته سوم لیگ برتر فولاد مبارکه سپاهان در ورزشگاه ۲۵ آبان میزبان رایزکو بود؛ رایزکوی تهران موفق شد فولاد مبارکه سپاهان را در خانه شکست دهد و در نهایت با نتیجه ۲۸ بر ۲۵ امتیاز این دیدار را از آن خود کند.

نامی‌نو اصفهان _ غدیر ملایر

دیگر دیدار این هفته با جدال غدیر ملایر و نامی‌نوی اصفهان در ورزشگاه سجادی اصفهان پیگیری شد؛ نامی‌نو توانست در یک جدال نزدیک حریف خود را شکست دهد و با نتیجه ۲۴ بر ۲۰ به عنوان تیم پیروز زمین مسابقه را ترک کند.

نتایج کامل هفته سوم لیگ‌برتر هندبال بانوان

  • نفت‌وگاز گچساران ۲۹ _ زاگرس جنوبی کازرون ۲۰
  • شهید چمران لارستان ۲۵ _ سنگ‌آهن بافق ۲۰
  • فولاد مبارکه سپاهان ۲۵ _ رایزکو تهران ۲۸
  • نامی‌نو اصفهان ۲۴ _ غدیر ملایر ۲۰

جدول هفته سوم لیگ‌برتر هندبال بانوان

شکست طلایی‌پوشان در نخستین جدال خانگی

کد خبر 799532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.