رژیم صهیونیستی با فضاسازی رسانه‌ای به دنبال جبران شکست خود از جبهه مقاومت است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: رژیم صهیونیستی از طریق فضای رسانه‌ای درصدد القای پیروزی بوده و از طریق تبلیغات رسانه‌ای به دنبال جبران شکست خود از جبهه مقاومت است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی امروز _جمعه بیستم مهر_ در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان ارومیه بر ضرورت حفظ وحدت بین کشورهای اسلامی تاکید کرد.

وی افزود: خطر نابودی کشورهای اسلامی در صورت عدم وحدت وجود دارد و کشورهای مسلمان باید در برابر دشمنان وحدت خود را حفظ کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به نماز جمعه هفته قبل تهران به امامت رهبر معظم انقلاب گفت: حضور پرشکوه مردم جواب دندان‌شکنی به دشمنان بود تا بدانند ملت ایران همواره و تا آخرین نفس پشتیبان مقام معظم رهبری و نظام اسلامی هستند.

قریشی با بیان اینکه هیمنه و ابهت رژیم صهیونیستی با انجام عملیات وعده صادق ۲ در هم شکست، تصریح کرد: قدرت این رژیم رو به افول بوده و بدون حمایت‌های غرب و آمریکا نمی‌تواند ادامه دهد.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی از طریق فضای رسانه‌ای درصدد القای پیروزی بوده و از طریق تبلیغات رسانه‌ای به دنبال جبران شکست خود از جبهه مقاومت است.

قریشی با بیان اینکه باید با اجتناب از توجه به شایعه‌پردازی‌ها به تقویت جبهه حق کمک کنیم، عنوان کرد: توجه و نشر شایعات تقویت جبهه باطل بوده و کسانی که از روی عمد به تبلیغ قدرت دشمنان می‌پردازند در صف آن‌ها قرار دارند و برخورد با منافقان بر همه واجب است.

کد خبر 799474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.