قدرت غرب در حال نابودی است

امام جمعه سمیرم گفت: امروز در آرایش دنیا غرب قدرت خودش را در حال نابودی می‌بیند و برای همین با تمام افکار دنیا مقابله می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام حسین دیانی ظهر امروز _جمعه بیستم مهر_ در خطبه‌های نماز جمعه سمیرم با اشاره به پایان هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: در این هفته باید قدردان خدمت همه کسانی که در لباس مقدس نیروی انتظامی هستند و امنیت را برای ما به ارمغان می‌آورند، باشیم.

وی افزود: مسئله جدی دنیای امروز ما این است که امروز دنیای ما یک آرایشی به خود گرفته است و هیچ انسانی در این کره خاکی زندگی نمی‌کند مگر اینکه بداند که در اطراف خود چه اتفاقی می‌افتد.

امام جمعه سمیرم تصریح کرد: امروز دنیا آرایش جنگی به خود گرفته است؛ وقتی رئیس جمهور فرانسه می‌داند که تمام مردمش مخالف او هستند، اما باز به اسرائیل سلاح ارسال می‌کند و در تریبون رسماً اعلام می‌کند و رئیس جمهور و صدر اعظم آلمان در تریبون رسمی اعلام می‌کند که ما به اسرائیل کمک تسلیحاتی می‌کنیم؛ به نظر شما چرا این کار را می‌کنند؟

وی خاطرنشان کرد: تمام دنیا و افکار عمومی بر علیه اسرائیل حرف می‌زنند و امروز در آرایش دنیا غرب قدرت خودش را در حال نابودی می‌بیند و برای همین با تمام افکار دنیا مقابله می‌کنند.

حجت‌الاسلام دیانی عنوان کرد: قدرت‌ها امروز جابجا می‌شد و ایران بعد از ۳۰۰ سال به تمدنی می‌رسد که حرف برای گفتن داشته باشد و امروز مشکل اسرائیل به قول خودش ایران است.

وی در ادامه اضافه کرد: امروز رهبر انقلاب و فرزندانشان در خطبه‌های نماز جمعه حضور پیدا می‌کنند و فتوا به جهاد می‌دهند و می‌فرمایند بر هر مسلمانی فرض است که به لبنان کمک کنند.

امام جمعه سمیرم اذعان کرد: امروز روز عاشورا است و ما وسط جبهه جنگ هستیم و هر شخصی به هر اندازه که می‌تواند کمک کند.

حجت‌الاسلام دیانی با بیان این‌که نیروهای کمیته امداد، هلال احمر و سپاه سه مرجع اصلی برای کمک شناخته شده‌اند، گفت: قدرت‌ها در حال جابجایی است و ایران تبدیل به امپراطوری و تمدن می‌شود پس به هر توان مالی که می‌توانیم به لبنان کمک کنیم.

کد خبر 799453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.