از اتفاقات خوب پیش‌رو برای جاری شدن آب زاینده‌رود تا بومی‌سازی تأمین تجهیزات پزشکی

ایمنا از اتفاقات خوب پیش‌رو برای جاری شدن آب زاینده‌رود، اجرای طرح شهید نیلفروشان به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مردم غزه و لبنان، تولید بیش از ۱۰۰ محتوای ویدئویی و عکس در جشنواره فیلم کودک و بومی‌سازی در تأمین تجهیزات و ملزومات پزشکی در بسته خبری پنجره امید می‌گوید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز در بسته خبری پنجره امید به سراغ اتفاقات خوب پیش‌رو برای جاری شدن آب زاینده‌رود می‌رویم، در ادامه نیز اجرای طرح شهید نیلفروشان به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مردم غزه و لبنان مطرح شده است، همچنین تولید بیش از ۱۰۰ محتوای ویدئویی و عکس در جشنواره فیلم کودک، بومی‌سازی در تأمین تجهیزات و ملزومات پزشکی و ‏‬ ‏‬ رشد ۴۵ درصدی تولید این تجهیزات در دو سال اخیر نیز از جمله موضوعاتی است که در ادامه جزئیات بیشتر آن بیان شده است.

از اتفاقات خوب پیش‌رو برای جاری شدن آب زاینده‌رود تا بومی‌سازی تأمین تجهیزات پزشکی

اصفهان با زاینده‌رود زنده است / اتفاقات خوبی برای جاری شدن آب در پیش است

مجید نادرالاصلی، رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان در ویژه برنامه روز زاینده‌رود اظهار کرد: اصفهان زنده می‌ماند در صورتی که زاینده رود آن زنده باشد؛ امیدواریم تلاش‌ها و اقدامات خوبی که پس از گذشت دو دهه در این دوران انجام شده است، امیدآفرینی قابل توجهی را به همراه داشته باشد.

وی افزود: به لطف خدا با تلاش‌های صورت گرفته امیدوار هستیم اقدامات انجام شده به زودی ثمر دهد و نیاز است مردم و فعالان حوزه محیط‌زیست از این فعالیت‌ها حمایت کنند.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان عنوان کرد: اگر مطالبه مسئولان و فعالان محیط‌زیست واحد و یکسان باشد، با وجود خیل عظیم مردم فهیم و نجیب اصفهان، می‌توانیم حق مردم اصفهان را استیفاء کنید؛ همچنین مردم و فعالان این حوزه مطالبه‌گر باشند و مسائل مربوطه را پیگیری کنند و مطمئن باشید اتفاقات بسیار خوبی در آینده نزدیک برای جاری شدن زاینده‌رود در پیش است.

طرح شهید نیلفروشان به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مردم غزه و لبنان اجرایی می‌شود

طرح شهید نیلفروشان به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مردم غزه و لبنان اجرایی می‌شود

محمدرضا جان‌نثاری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در آئین تجلیل و نکوداشت مؤسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و گروه‌های جهادی اظهار کرد: استان اصفهان بهشت خیریه‌ها و خیران در کشور است که این عنوان، شعار نیست، استان اصفهان به معنای واقعی کلمه جهاد را به عرصه ظهور رسانده و تقدیم ۲۴ هزار شهید و فعالیت بالغ بر ۱۵ هزار تشکل مردمی سند آن است.

وی افزود: مردم اصفهان آنجا که باید حسینی باشند، ۲۴ هزار شهید دادند و آنجا که باید علوی باشند و خدمت به مستمندان بدهند، ۱۵ هزار تشکل مردمی را تشکیل دادند و امروز که مقام معظم رهبری فرمودند به مردم غزه و لبنان کمک شود، استان اصفهان در این امر پیش‌قدم خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان تصریح کرد: از امروز طرحی به نام شهید نیلفروشان اجرایی می‌شود که با اجرای آن در تمام استان جمع‌آوری کمک‌های مردمی انجام و برای مردم غزه و لبنان ارسال می‌شود، مردم اصفهان همه جا پای کار و عاشق ولایت ۱۴ معصوم و حضرت امیرالمومنین (ع) هستند و هر کاری که اهل‌بیت را خوشحال می‌کند، نسبت به آن اهتمام دارند.

تولید بیش از ۱۰۰ محتوای ویدئویی و عکس در جشنواره فیلم کودک

تولید بیش از ۱۰۰ محتوای ویدئویی و عکس در جشنواره فیلم کودک

رسول سقایی، مسئول کمیته تولیدات رسانه‌ای خبری سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در این کمیته اظهار کرد: در این کمیته از سه سینمای فعال در جشنواره، رویدادهای جنبی در کتابخانه مرکزی و کارگاه تولید، پشتیبانی رسانه‌ای انجام شد، همچنین اطلاع‌رسانی تولیدات در بستر فضای مجازی، ارتباط با رسانه‌های خبری داخل جشنواره نیز توسط کمیته صورت گرفت.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ محتوای ویدئویی و عکس در طول جشنواره تولید شد، افزود: تولیدات رسانه‌ای از تمام رویدادها در دو نوبت صبح و عصر، پوشش رسانه‌ای و تصویری سینماها، برگزاری سه نشست خبری، پوشش برنامه میدان امام (ره)، پوشش برنامه پرواز بادبادک‌ها و اختتامیه جشنواره از جمله سایر اقدامات کمیته رسانه است.

از اتفاقات خوب پیش‌رو برای جاری شدن آب زاینده‌رود تا بومی‌سازی تأمین تجهیزات پزشکی

بومی‌سازی در تأمین تجهیزات و ملزومات پزشکی

سیدحسین صفوی، رئیس هیئت امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران در افتتاحیه نمایشگاه تجهیزات و ملزومات پزشکی، آزمایشگاهی و دارویی گفت: رفع مشکلات در بحث تولید و واردات همواره بسیار حائز اهمیت بوده و در سال‌های گذشته با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، توانستیم برای آنها چاره‌اندیشی داشته و اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط هیئت امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران در خصوص موضوع تأمین تجهیزات پزشکی مشکلی نداشته‌ایم، افزود: همانند گذشته در راستای بومی‌سازی محصولات کشور اقدام خواهیم کرد و حتی بیشتر از سابق این همراهی توسط هیئت امنا انجام خواهد شد.

رئیس هیئت امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران ادامه داد: علی‌رغم مشکلات متعدد در راستای تأمین تجهیزات از ظرفیت تولید داخل استفاده کرده‌ایم.

‏‬ رشد ۴۵ درصدی تولید تجهیزات پزشکی در دو سال اخیر

سیدحیدر محمدی، رئیس سازمان غذا و دارو نیز دراین‌باره اظهار کرد: طی دو سال گذشته شاهد رشد ۴۵ درصدی شاخص‌های تولیدی در حوزه تجهیزات پزشکی بوده‌ایم؛ شاید آمار صادرات رسمی دقیق نباشد، اما بسیاری از کشورهای همسایه مصرف‌کننده و مشتاق خرید تجهیزات پزشکی با کیفیت تولید ایران هستند.

کد خبر 799341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.