اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

رئیس پلیس راه مازندران از اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روزهای پایانی هفته جاری در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

یدالله جهان‌تاب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مازندران با اشاره به اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی محورهای شمالی اظهار کرد: از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر چهارشنبه، هجدهم مهر تردد موتور سیکلت در محورهای کرج به چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران به سمنان به مشهد و بالعکس ممنوع است و این ممنوعیت تا ساعت ۷:۰۰ روز شنبه، بیست‌ویکم مهر سال‌جاری به غیر از تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک ادامه دارد.

وی با بیان اینکه محدودیت ترافیکی تردد وسیله نقلیه سبک در محور چالوس از چهارشنبه، هجدهم مهر از ساعت ۱۴:۰۰ از مرزن‌آباد به سمت تهران انسداد به صورت کامل، از ساعت ۱۷:۰۰ از ابتدای پل زنگوله ان‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس یک‌طرفه اعمال و از ساعت ۲۴:۰۰ طرح اتمام پیدا کرد و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران محدودیت قطعی در این محور را در روز جمعه، بیستم مهر برای انواع وسایل نقلیه بیان کرد و گفت: این تردد از ساعت ۱۴:۰۰ از ابتدای آزادراه تهران – شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس، از ساعت ۱۵:۰۰ از ابتدای پل زنگوله انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس انسداد به صورت کامل و از ساعت ۱۷:۰۰ از مرزن‌آباد به سمت تهران یک‌طرفه اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه از ساعت ۲۳:۰۰ طرح اتمام پیدا می‌کند و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود، افزود: در صورت کم حجم بودن ترافیک محور، اتمام طرح یک‌طرفه زودتر از زمان اعلامی اجرا می‌شود.

جهان‌تاب تاکید کرد: تردد از مسیر جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و افراد محلی آزاد است، اما تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند، از ساعت ۱۱:۰۰ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران تردد در محور هراز را در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأموران پلیس راه محدودیت در روز جمعه، بیستم مهر را یک‌طرفه مقطعی و به صورت رفت‌وبرگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس خبر داد و مطرح کرد: در محور چالوس تردد وسیله نقلیه سنگین چون انواع تریلر، کامیون و کامیونت همچنان در محور کرج – چالوس و بالعکس ممنوع و در محور هراز تردد انواع تریلر ممنوع است.

وی خاطرنشان کرد: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی امروز و فردا جمعه از ساعت ۷:۰۰ الی ۲۴ از محور هراز ممنوع است.

کد خبر 799143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.