آغاز لیگ برتر ایران با ۵ دیدار هیجان‌انگیز

لیگ برتر بسکتبال ایران از امروز با ۵ دیدار هیجان‌انگیز در شهرهای مختلف آغاز می‌شود. تیم‌های مدعی همچون کاله، پالایش نفت آبادان، گلنور اصفهان و شهرداری گرگان به دنبال شروعی قدرتمند در این فصل هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، لیگ برتر بسکتبال ایران از امروز با برگزاری پنج دیدار در شهرهای مختلف آغاز می‌شود، ۱۱ تیم در این رقابت‌ها حضور دارند که شامل شهرداری گرگان، پالایش نفت آبادان، آینده‌سازان تهران، فولاد هرمزگان، کاله، طبیعت، گلنور اصفهان، مهگل البرز، آسمان ولایت مشهد، پایش پارت شاهرود و پترو نوین ماهشهر می‌شوند. طبق برنامه اعلام شده، تیم پتروشیمی ماهشهر در هفته نخست استراحت دارد و از هفته آینده به میدان خواهد رفت.

مهم‌ترین دیدارها

کاله مقابل پالایش نفت آبادان

حساس‌ترین دیدار هفته نخست میان دو تیم قدرتمند کاله و پالایش نفت آبادان برگزار می‌شود، هر دو تیم از مدعیان اصلی قهرمانی به شمار می‌روند و قصد دارند با یک پیروزی قاطع، لیگ را با قدرت آغاز کنند. این مسابقه از ساعت ۱۷ در آمل برگزار می‌شود.

گلنور اصفهان مقابل مهگل البرز

دیگر دیدار حساس هفته، در اصفهان میان تیم‌های گلنور و مهگل البرز برگزار خواهد شد، هر دو تیم به دنبال یک شروع قدرتمند در لیگ هستند و این بازی می‌تواند در تعیین مسیر آن‌ها برای ادامه فصل بسیار مهم باشد، این مسابقه از ساعت ۱۵ آغاز خواهد شد.

سایر بازی‌های امروز:

فولاد هرمزگان - طبیعت (ساعت ۱۵:۰۰)

شهرداری گرگان - آسمان ولایت مشهد (ساعت ۱۶:۰۰)

آینده‌سازان تهران - پایش پارت شاهرود (ساعت ۱۶:۰۰)

تیم‌های حاضر در این دوره از لیگ با توجه به برنامه‌ریزی فشرده و سطح بالای رقابت‌ها، به دنبال کسب بهترین نتایج هستند و هواداران بسکتبال منتظر نمایش‌های جذاب و هیجان‌انگیزی از تیم‌های محبوب خود هستند.

کد خبر 799130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.