۱۴ هزار بسته تحصیلی بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد

معاون فرهنگی سپاه استان زنجان از اجرای رزمایش هم‌کلاسی مهربان در استان زنجان خبر داد و گفت: سال‌جاری در قالب این طرح ۱۴ هزار بسته تحصیلی در زنجان توزیع شده است.

مسعود رمرودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: رزمایش هم‌کلاسی مهربان هر سال در آستانه سال تحصیلی جدید و برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این رزمایش با همکاری کمیته امداد و پس از شناسایی آن‌ها توسط مراکز نیکوکاری اجرا می‌شود، افزود: بسته‌های این رزمایش به همت خیران، نیکوکاران و پایگاه‌های مقاومت بین دانش‌آموزان نیازمند زنجانی توزیع می‌شود.

معاون فرهنگی سپاه استان زنجان با بیان اینکه در سال‌جاری دو هزار بسته آموزشی بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد، اضافه کرد: این بسته‌های آموزشی شامل کوله‌پشتی، لوازم‌التحریر و دفتر و جامدادی بود.

وی با بیان اینکه مرحله دوم اجرای این طرح نیز در هفته بسیج اجرا خواهد شد، گفت: در قالب این طرح کتب تقویتی تهیه و در هفته بسیج در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار خواهد گرفت.

رمرودی با اشاره به اینکه در سال‌جاری ۱۴ هزار بسته لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان نیازمند زنجانی توزیع شده است، تصریح کرد: در سال تحصیلی جدید نیز چهار هزار بسته تحصیلی بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.

وی تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح کمک به شناسایی استعدادهای برتر و ایجاد امکان تحصیل دانش‌آموزان نیازمند است.

معاون فرهنگی سپاه استان زنجان گفت: خدمت در مسیر محرومیت‌زدایی دانش‌آموزان باید هدفمند، جدی و اثرگذار باشد تا نتیجه مطلوب و مورد نظر را به بار آورد.

کد خبر 799050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.