ایران به هر اقدام نسنجیده پاسخ قاطع می‌دهد

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: هر نوع اقدام نسنجیده اسرائیل با پاسخ قاطع‌تر جمهوری اسلامی ایران پاسخ داده خواهد شد.

حجت‌الاسلام جواد جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: اسرائیل در طول سالیان سال جنایات زیادی علیه مردم مظلوم منطقه انجام داده است و مجامع جهانی درباره این موضوع سکوت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه جدیدترین گستاخی اسرائیل در ارتباط با به شهادت رساندن اسماعیل هنیه و شهید سیدحسن نصرالله بود، افزود: پس از شهادت شهید هنیه و تجاوز اسرائیل به خاک ایران این هشدار داده شده بود که پاسخی قاطع داده خواهد شد.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه شهادت سیدحسن نصرالله ایران را در پاسخ به اسرائیل مصمم‌تر کرد، افزود: وعده صادق ۲، صلابت و اقتدار نیروهای مسلح را نشان داد، چراکه این عملیات، پاسخی به شرارت‌های رژیم صهیونیستی بود.

جعفری با اشاره به اینکه عملیات وعده صادق ۲ نشان داد جبهه مقاومت هر زمان اراده کند، توان پاسخگویی به شرارت‌های دشمن را دارد، گفت: لازم بود که این رژیم کودک‌کش تنبیه اساسی شود و به‌یقین در صورت لزوم این تنبیهات با شدت بیش‌تری انجام خواهد شد.

وی با اینکه ملت و دولت ایران هیچ‌وقت ملت فلسطین و غزه را تنها نخواهند گذاشت، افزود: شهادت سیدحسن نصرالله این حمایت و هم‌دلی را بیشتر کرده است و اسرائیل باید منتظر پاسخ‌های کوبنده‌تری باشد.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری ضمن تبریک به مناسبت این حمله هوشمندانه گفت: هر نوع اقدام نسنجیده اسرائیل با پاسخ قاطع‌تر جمهوری اسلامی ایران پاسخ داده خواهد شد.

کد خبر 799046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.