مشکل واگذاری پروژه ۲۰۰ واحدی واوان رفع شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: با توافقات انجام شده با مجموعه آب و فاضلاب اسلام‌شهر، مشکل تکمیل و واگذاری واحدهای مسکونی ۲۰۰ واحدی واوان رفع شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین جنتی عصر امروز_ چهارشنبه هجدهم مهر_ در حاشیه بازدید از پروژه‌های طرح ملی مسکن در شهرستان اسلام‌شهر اظهار کرد: با توافقی که با اداره آب و فاضلاب اسلام‌شهر انجام شده با تأمین آب شرب این واحدها، مهم‌ترین مشکل برای تکمیل و واگذاری پروژه ۲۰۰ واحدی واوان رفع شده است.

وی افزود: با پیگیری‌ها و پاسخگویی خوب و مناسب فرماندار اسلام‌شهر برای تکمیل پروژه‌های مسکن این شهرستان خوشبختانه روند اجرایی پروژه‌های در حال احداث در این منطقه بسیار مطلوب بوده و تأخیر به وجود آمده در واگذاری‌ها به دلیل عدم نصب انشعابات آن‌ها بود که با پیگیری‌های مستمر این مشکل هم برطرف شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران بیان کرد: در پروژه ۶۰۰ واحدی واوان هم با پیمانکار مربوطه اتمام حجت لازم صورت‌گرفته، پرداختی‌های خوبی در روزهای گذشته جهت سرعت یافتن ساخت واحدها انجام شده و زمان‌بندی برای تکمیل هر یک از بلوک‌ها از دی‌ماه تا پایان سال مشخص شده است.

جنتی با اشاره بر اینکه در حال حاضر ۱۲ پیمانکار فعال به‌کارگیری ۷۰۰ نیروی کارگر و مهندس در پروژه ۲۷۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن مشغول به کار هستند، گفت: عملیات بتن مکر و گودبرداری در تمام بلوک‌ها به پایان رسیده و تعداد زیادی از بلوک‌ها به سقف اول، دوم، سوم و تعداد محدودی هم به سقف چهارم و پنجم نیز رسیده‌اند.

پروانه پروژه ۲۷۰۰ واحدی اسلامشهر تا پایان آبان‌ماه صادر می‌شود

وی با تأکید بر این‌که در پی توافقات انجام شده با شهرداری اسلام شهر پروانه پروژه ۲۷۰۰ واحدی تا پایان آبان‌صادر خواهد شد، تصریح کرد: پیگیری‌هایی ما برای تأمین منابع مالی و تسهیلات از سیستم بانکی در حال انجام است و تلاش خواهیم کرد از محل تهاتر و کمک صندوق ملی مسکن مشکلات مالی پروژه ۲۷۰۰ واحدی را برطرف کنیم.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به اهمیت و ضرورت تأمین زیرساخت‌ها و سرانه‌های موردنیاز برای پروژه‌های مسکن ملی خاطرنشان کرد: بر اساس توافق صورت‌گرفته با اداره کل نوسازی مدارس استان تهران جهت ساخت و تأمین سرانه‌های آموزشی پروژه ۲۷۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن اسلام‌شهر، به‌زودی عملیات احداث چند باب مدرسه آغاز می‌شود.

آغاز واگذاری واحدهای مسکونی ۲۰۰ واحدی واوان

حسین حبیبی فرماندار اسلام شهر نیز در این بازدید، با بیان اینکه مسائل و موضوعات طرح‌های مسکن به‌صورت روزانه از سوی مجموعه فرمانداری مورد پیگیری قرار دارد، اظهار کرد: با رفع موانع و آغاز عملیات لوله‌گذاری آب شرب توسط آبفا برای پروژه ۲۰۰ واحدی واوان (پروژه مآب سازه) از هفته آینده، امیدواریم در اسرع وقت شاهد واگذاری این واحدها به مالکین باشیم.

وی افزود: برای تکمیل پروژه ۶۰۰ واحدی مسکن ملی هم جدیت و تلاش اداره کل راه و شهرسازی استان تهران و تأمین و تزریق به‌موقع و مناسب منابع مالی و پیگیری انشعابات موردنیاز طرح را خواستاریم، تا در اسرع وقت این پروژه نیز تکمیل و در اختیار متقاضیان شود.

فرماندار اسلام شهر با اشاره مباحث مورد تقاضای متقاضیان پروژه‌های مسکن، خاطرنشان کرد: سرعت‌بخشیدن به احداث پروژه ۲۷۰۰ واحدی مسکن ملی اسلام‌شهر، تعیین تکلیف سرانه‌های مختلف بویژه سرانه‌های آموزشی این پروژه و آغاز آماده‌سازی ۵۳ قطعه زمین واگذار شده به ۱۵۳ خانواده مشمول قانون جوانی جمعیت نیز از دیگر موضوعات شهرستان است که امیدواریم موردتوجه اداره کل راه و شهرسازی استان تهران قرار گیرد.

کد خبر 799015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.