پیروزی ارزشمند بعثت کرمانشاه مقابل مس کرمان/ صعود به رده چهارم

تیم فوتبال بعثت کرمانشاه در هفته ششم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور موفق شد در دیداری دشوار و نفس گیر با یک گل برابر مس کرمان به برتری دست پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا در کرمانشاه، مسابقات هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز - چهارشنبه هجدهم مهر - با برگزاری پنج مسابقه در استان‌های مختلف کشور آغاز شد.

در یکی از این مسابقات تیم بعثت کرمانشاه در ورزشگاه آزادی میزبان مس کرمان بود، مسابقه‌ای که برای دو تیم به لحاظ وضعیتی که در جدول داشتند از حساسیت زیادی برخوردار بود و برای کسب سه امتیاز پا به زمین مسابقه گذاشته بودند.

در نیمه اول مسابقه دو تیم حملات جسته و گریخته‌ای روی دروازه یکدیگر ترتیب دادند اما در گشودن دروازه رقیب ناکام مانده و با نتیجه مساوی بدون گل به رختکن رفتند.

در نیمه دوم هم مسابقه تقریباً پایاپای دنبال می‌شد و دو تیم حملات پراکنده‌ای روی دروازه یکدیگر ترتیب دادند اما در گلزنی ناموفق بودند تا اینکه در دقیقه ۸۳ تیم مس کرمان موفق شد روی یک حمله همه جانبه دروازه تیم بعثت را باز کند.

این گل اعتراض شدید تیم بعثت و کادر فنی آنها را به دنبال داشت به گونه‌ای که بازی برای دقایق طولانی متوقف شد، این میزبان اعتقاد داشت این گل ناسالم و در شرایط خطا به ثمر رسیده است.

با اعتراض تیم بعثت به گل مس بازی حدود ۳۰ دقیقه متوقف شد که پس از آن داور یا مشورت‌هایی که انجام داد در نهایت آن را مردود اعلام کرد و بازی از سر گرفته شد.

با آغاز مجدد بازی تیم بعثت در یک حمله حساب شده موفق شد توسط میر عماد میر جوان به گل برسد و در نهایت این بازی جنجالی را با همین گل به سود خود خاتمه دهد و سومین پیروزی این فصل خود را جشن بگیرد.

تیم بعثت با این پیروزی ارزشمند ۱۰ امتیازی شد و با ۵ پله صعود به مکان چهارم جدول رده‌بندی صعود کرد و تیم مس کرمان هم یا همان ۶ امتیاز در مکان چهاردهم قرار گرفت.

تیم بعثت کرمانشاه در هفته هفتم لیگ آزادگان روز چهارشنبه آینده ۲۵ مهر به مصاف پیکان تهران صدرنشین جدول خواهد رفت.

کد خبر 799011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.