اجلاس سراسری نماز با کمترین هزینه برگزار شود

استاندار خراسان شمالی گفت: اجلاس سراسری نماز در استان باید با کمترین هزینه و بیشترین بهره‌وری برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد امروز _ چهار شنبه هجدهم مهر_ در ستاد برگزاری اجلاس سراسری نماز اظهار کرد: این اجلاس مهمترین رویداد فرهنگی و مایه فخر استان است و همانطور که همه دستگاه‌ها در برگزاری مسابقات سراسری قرآن همکاری داشتند، برای هرچه با شکوه‌تر برگزار شدن این رویداد نیز همکاری داشته باشند.

وی افزود: در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی داشتیم، برگزاری اجلاس با هزینه کم و بهره‌وری زیاد مورد تاکید ایشان بود.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: تمام توان استان را باید به کار بگیریم تا اجلاسی در شأن نام با عظمتش برگزار شود.

وی خطاب به مسئولین کمیته‌های شش‌گانه، خاطر نشان کرد: تجربه استان‌های موفق را احصا کنید و از آن تجربه‌ها در برگزاری با شکوه این اجلاس در استان استفاده کنید.

حسین نژاد گفت: استان ظرفیت‌های بالایی دارد و هیچ دغدغه‌ای برای برگزاری با شکوه این رویداد مهم فرهنگی استان نداریم.

حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی نیز در این جلسه و گفت: هر یک از کمیته‌های شش‌گانه اجلاس، در حوزه تخصصی خود فعالیت کنند.

وی افزود: با حمایت‌های مسئولان و تلاش همه دستگاه‌ها امیدوارم این اجلاس که آبروی استان است به خوبی و با اثربخشی بالا برگزار شود.

نوری ادامه داد: نماز نشانه و پرچم دین است و اگر در جامعه حفظ شود سایر ارزش‌ها نیز حفظ خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی از نهادهای فرهنگی خواست تا هر امکاناتی دارند، بسیج کرده و برای برگزاری آبرومندانه این اجلاس به کار گیرند.

کد خبر 798990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.