احداث استخر ۳۶ هزار متری برای جمع‌آوری آب‌های سطحی بهشت سکینه

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری کرج گفت: با توجه به اینکه سازمان آرمستان‌های شهرداری کرج از آب شهری هیچ بهره‌ای نمی‌برد و از آب قنات استفاده می‌کند، از این‌رو استخری با مساحت ۳۶ هزار متر مکعب بنا کرده‌ایم تا آب‌های سطحی را جمع‌آوری و برای استفاده مجموعه صرف شود.

به گزارش ایمنا از کرج، محمد محمودی نژاد، بعدازظهر امروز _چهارشنبه هجدهم مهر_ در آئین بهره برداری از پروژه‌های عمرانی سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج که در سازمان آرامستان های بهشت سکینه کرج برگزار شد، با اشاره به اینکه سازمان آرمستان‌های بهشت سکینه در بحث محیط زیست ۲ سال متوالی رتبه اول را کسب نموده است، گفت: ساختمان پذیرش این سازمان اولین ساختمانی است که در کل کشور با معماری زیبا و متراژ بالا با سبک ایرانی و اسلامی افتتاح می‌شود.

وی در ادامه افزود: این ساختمان کار خلاقیت کارکنان این سازمان است که با ویژگی‌های منحصر به فرد با مساحتی به میزان ۵۱۰ متر و۴۴۰ متر باغ انتظار محل خدمت رسانی به مردم باشد.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری کرج، اضافه کرد: با توجه به اینکه سازمان آرمستان‌های شهرداری کرج از آب شهری هیچ بهره‌ای نمی‌برد و از آب قنات استفاده می‌کند، از این‌رو استخری با مساحت ۳۶ هزار متر مکعب بنا کرده‌ایم تا آب‌های سطحی را جمع‌آوری و برای استفاده مجموعه صرف شود.

محمودی نژاد خاطرنشان کرد: ۳ سال پیش ساختمان سالن تشریح با درخواست مردمی و پزشک قانونی را بنا کردیم که در حال حاضر مساحت ۲۲۰ متر دیگر به ساختمان پزشکی قانونی اضافه شد تا امور اداری در داخل برای مراجعه کنندگان به راحتی انجام شود.

وی با بیان اینکه در احداث پروژه‌های این سازمان حدود ۶۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است، گفت: این پروژه‌ها حاصل تلاش تمام کارکنان سازمان است چرا که کارکنان ما تمام زمان و زندگی خود را در این مجموعه گذاشته‌اند و در تعطیلات رسمی همیشه در محل کار حضور داشتند و خدمت رسانی می‌کنند.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری کرج در ادامه افزود: ۱۰ دستگاه ون به تازگی برای حمل و نقل متوفی خریداری شده که بعد از بهشت زهرا آرامستان‌های کرج بیشترین خودرو را در اختیار دارد و در حدود ۱۸ میلیارد تومان هزینه شده است.

کد خبر 798957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.