رفع تنگناهای دو گلوگاه غرب و شرق پایتخت برای کشور ضرورت دارد

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پروژه آزادراه شهید سلیمانی همراه با پل‌های B1 و B2 به‌عنوان یک پروژه اولویت‌دار علاوه بر دولت سیزدهم در دولت چهاردهم نیز مصوب شده است و مورد توجه جدی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، خیرالله خادمی ظهر امروز _چهارشنبه هجدهم مهر_ در بازدید از پروژه آزادراه شهید سلیمانی و پل‌های B1 و B2 که روز چهارشنبه ۱۸ مهرماه ۱۴۰۳ صورت گرفت، با بیان اینکه فعالیت بسیار خوبی در جبهه‌های مختلف پروژه وجود دارد، اظهار کرد: مقرر شد بمنظور تأمین نقدینگی پروژه، زمین مربوطه به کارگاه به پیمانکار واگذار شود تا شهرداری و دولت سهم خود را از این طریق پرداخت کنند.

وی افزود: ضرورت دارد با راهبری استاندار البرز یک برنامه بهره برداری روی پروژه گذاشته شود چراکه با اولویت بندی پروژه می‌توان قبل از اتمام کار، پروژه به شکل مرحله‌ای برای بهره برداری آماده شود.

معاون وزیر راه خاطرنشان کرد: با اتخاذ این تدبیر بخش‌های مهم و راهبردی پروژه، با تمرکز ویژه و تأمین اعتبار، تسریع شده و مورد بهره برداری مردم قرار می‌گیرد.

خادمی اضافه کرد: باید تمام توان خود را معطوف کنیم تا این پروژه تا پیش از تعطیلات نوروز ۱۴۰۴ مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی تاکید کرد: این پروژه به عنوان یک پروژه اولویت دار علاوه بر دولت سیزدهم در دولت چهاردهم نیز مصوب شده و مورد توجه جدی قرار دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: با توجه به سیاست‌های تأمین مالی باید پروژه‌ها پله به پله پیش رود و بر این مبنا نیز تأمین اعتبار می‌شود.

خادمی اضافه کرد: بخش بزرگی از منافعی که از قبال احداث این آزادراه حاصل می‌شود باید در راستای پیشرفت پروژه صرف شود.

وی افزود: دو گلوگاه مهم کشور در بخش غرب پایتخت مربوط به استان البرز و در شرق تهران مربوط به پاکدشت می‌شود که رفع تنگناهای این دو گلوگاه برای کشور ضرورت دارد.

معاون وزیر راه گفت: اگر تجارب بزرگ و سازنده استاندار البرز نبود این پروژه پیشرفت این چنینی را تجربه نمی‌کرد.

کد خبر 798894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.