اختصاص ۲۷ هکتار زمین‌ برای ساخت مسکن ایثارگران کرمانشاه

استاندار کرمانشاه گفت: ۲۷ هکتار زمین برای ساخت مسکن ایثارگران کرمانشاه در شهرک ظفر اختصاص پیدا کرد و قرارداد اجرای آماده‌سازی آن به زودی به امضا می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، محمدطیب صحرایی در جلسه پیگیری مسکن پیشکسوتان ایثارگر استان کرمانشاه با اشاره به اتفاقات خوب در این حوزه، اظهار کرد: اختصاص ۲۷ هکتار زمین در شهرک ظفر برای ساخت مسکن ایثارگران مصوب شده است و به لطف خدا قرارداد اجرای آماده‌سازی این مهم به زودی به امضا می‌رسد که خبر بسیار خوبی است و نشان می‌دهد کار از مرحله گفت‌وگو خارج شده و به اجرا رسیده است.

وی افزود: پیشنهادها و درخواست‌هایی نیز که برای اختصاص زمین در سایر مناطق کرمانشاه وجود دارد، ارائه شود تا به سازوکار مشخصی در این زمینه برسیم.

استاندار کرمانشاه با اشاره به پیشنهاداتی در مورد اختصاص زمین در الهیه برای ساخت مسکن، گفت: این امر نیازمند کار کارشناسی و اخذ مجوزهای لازم از وزارت نیرو و جهاد کشاورزی است که باید بررسی شود.

وی خاطرنشان کرد: در اولین فرصت پیشنهادهای قابل اجرا در زمینه شهرک ظفر ارائه شود تا بررسی‌های لازم انجام و بر اساس اولویت واگذار شود.

به گزارش ایمنا، در این نشست مقرر شد طبق تفاهم‌نامه کشوری ۷ مهر، والدین شهدا نیز جزو طرح مسکن ایثارگران قرار گیرند و بنیاد شهید پیگیر مجوز آن‌ها باشد.

کد خبر 798820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.