آغاز به‌کار دبیرخانه کنگره سرداران شهید منطقه ۳ اصفهان

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان از افتتاح دبیرخانه کنگره سرداران شهید این منطقه خبر داد.

روح‌الله ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: دبیرخانه کنگره شهدای منطقه ۳ شهرداری اصفهان با حضور مدیر منطقه ۲ بنیاد شهید، فرماندهان حوزه ۵ و ۸ بسیج و جمعی از خانواده شهدا و رزمندگان دفاع مقدس افتتاح شد.

وی با بیان اینکه قرار است این دبیرخانه جمع‌آوری مدارک و آثار شهدای منطقه و برگزاری یادواره شهدا را دنبال کند، افزود: حدود هزار خانواده شهید در منطقه ۳ شهرداری اصفهان حضور دارند، پیش‌بینی می‌شود کنگره بزرگداشت شهدای این منطقه بهمن سال جاری برگزار شود.

آغاز به‌کار دبیرخانه کنگره سرداران شهید منطقه ۳ اصفهان

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان تصریح کرد: کمیته پژوهش و تحقیقات کنگره آغاز به کار کرده است و برای جمع‌آوری مدارک شناسایی هزار شهید از هم‌اکنون فعال شده است و پس از جمع‌آوری اطلاعات، یادنامه شهدای منطقه به‌صورت کتاب چاپ خواهد شد.

ابوطالبی با تاکید بر استفاده از ظرفیت مردم منطقه در برگزاری کنگره شهدا گفت: در این راستا از هیئت‌های سابقه‌دار، بسیج محلات و پیشکسوتان دفاع مقدس منطقه استفاده خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: در حاشیه این برنامه نیز مراسم نام‌گذاری پایگاه بسیج منطقه به‌نام شهید غازی و نام‌گذاری سالن جلسات به نام شهید مدافع حرم حسین آقادادی برگزار شد.

کد خبر 798773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.