اضافه‌شدن بیش از ۱۶ هزار مشترک جدید شهری و روستایی به مشترکان گاز مازندران

مدیرعامل شرکت گاز مازندران از اضافه شدن ۱۶ هزار و ۵۰۰ اشتراک جدید در نقاط مختلف شهری و روستایی به مشترکان گاز استان در شش ماهه نخست سال‌جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، قاسم مایلی رستمی صبح امروز_چهارشنبه هجدهم مهر_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از ابتدای شروع گازرسانی به استان تاکنون یک میلیون و ۷۰۵ هزار و ۷۴۹ مشترک در اقصی نقاط مختلف مازندران اشتراک‌پذیری شده است، اظهار کرد: در نیمه نخست سال‌جاری هشت هزار و ۵۰۰ انشعاب عملک در نقاط مختلف شهری و روستایی استان نصب شده است.

وی با اشاره به اینکه شرکت گاز استان در راستای تحقق اهداف کیفی و کمی سال‌جاری اقدامات قابل‌توجهی در حوزه‌های مختلف گازرسانی انجام داده است، افزود: تاکنون ۲۲ هزار و ۸۱۴ کیلومتر شبکه توزیع و خطوط تغذیه در مناطق مختلف استان اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران یادآور شد: در راستای گازرسانی به شهرها و روستاهای استان در نیمه نخست سال‌جاری ۲۸۲ کیلومتر شبکه توزیع اجرا شده است.

مایلی‌رستمی تصریح کرد: ۸۸۲ هزار و ۵۷۸ انشعاب علمک در مناطق شهری و روستایی استان نصب شده است که در شش ماهه نخست سال‌جاری برای گازرسانی به مناطق روستایی استان ۱۹۲ کیلومتر شبکه توزیع، ۵۵۸۷ انشعاب علمک و ۱۰ هزار مشترک جدید جذب و اشتراک‌پذیری شد.

وی عملکرد شرکت در حوزه گازرسانی شهری را در نیمه نخست سال‌جاری اجرای ۹۰ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع، نصب دو هزار ۸۸۷ انشعاب علمک و جذب شش هزار و پانصد مشترک جدید دانست و گفت: در این مدت ۱۶ هزار و ۵۰۰ اشتراک جدید شهری و روستایی به مازندران اضافه شد.

کد خبر 798728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.