زندان باید تبدیل به محیطی برای آموزش نیکی شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان کرمانشاه گفت: هرکسی زندان برود اینطور نیست که بگوییم آدم بدی است، حتی اگر بد باشد بنا نیست ما با آن بد برخورد کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام شمس‌الله جلیلیان با همراهی حجت‌الاسلام احمد زارعی امام جمعه، یوسف جلیلیان رئیس دادگستری شهرستان اسلام‌آباد غرب و جمعی دیگر از مدیران شهرستان با حضور در زندان اسلام‌آباد غرب ضمن دیدار از بخش‌های مختلف این زندان از نزدیک مشکلات و چالش‌های موجود را بررسی کردند.

در ادامه این بازدید حجت‌الاسلام والمسلمین جلیلیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به روایتی از پیامبر اسلام اظهار کرد: هرکسی که صلح کند در حالی که به فکر مردم نباشد، این مسلمانیت یعنی ملاک مسلمان بودن این است که ما به فکر دیگران باشیم‌، کسانی که گرفتار هستند و هرکسی زندان برود این‌جوری نیست بگوییم آدم بدی باشد حتی اگر بد باشد بنا نیست اگر بد بود ما با آن بد برخورد کنیم.

در ادامه این بازدید، یوسف جلیلیان رئیس دادگستری شهرستان اسلام‌آباد غرب نیز در سخنانی تصریح کرد: برنامه‌ها و خدماتی که به زندانیان ارائه می‌شود همه در راستای این است که با انفاق و همدلی خدمات بیشتری را ارائه دهیم.

وی گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان سال جاری با برگزاری میزهای خدمت حقوقی با کمک بسیج حقوق‌دانان شهرستان، گام‌های مفیدی برای خدمت به زندانیان و خانواده‌های آن‌ها برداریم.

کد خبر 798650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.