برای آینده دست به دست هم دهیم

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: جشنواره فرصتی است که جشن و سرور برگزار کنیم اما امسال در غم و غصه بچه‌هایی هستیم که همه آرزوها و رویاهایشان به فنا رفت و در غم و غصه خودشان و خانواده‌هایشان هستند و سزاوار ما نیست که نخواهیم از آن‌ها یاد نکنیم و این را باید بچه‌ها درک کنند.

کمال حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این هفته متعلق به کودکان نوجوانان است و جشنواره بهانه‌ای است تا فیلم ساخته شود و بتواند جنبه رشد و تربیت بچه‌ها را فراهم کند و عالم خیال را توسعه دهد و به واقعیت‌ها نزدیک کند.

وی با بیان اینکه در فرهنگ ایرانی می‌گویند بنی آدم اعضای یک پیکرند و ما همه در عالم بشریت یکی هستیم و آن چیزی که مهم است انسانیت است، ادامه داد: جشنواره فرصتی است که جشن و سرور برگزار کنیم اما امسال در غم و غصه بچه‌هایی هستیم که همه آرزوها و رویاهایشان به فنا رفت و در غم و غصه خودشان و خانواده‌هایشان هستند و سزاوار ما نیست که نخواهیم از آن‌ها یاد نکنیم و این را باید بچه‌ها درک کنند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: بچه‌ها باید قدر امنیت کنونی و کسانی که برای این امنیت جان‌فشانی می‌کنند را بدانند و همه برای آینده دست به دست هم دهیم تا بتوانیم شهر، کشور و جهان را پر از سرور، شادی و نشاط کنیم.

وی افزود: برنامه‌هایی همچون تجمع و مواردی از این دست برنامه‌های رویدادی هستند که مستمر خواهند بود، اما چیزی که امسال پررنگ‌تر از قبل در جشنواره شکل گرفت بحث المپیاد فیلم بود که به بهانه فیلم کوتاه و المپیاد اجرا شد و توانستیم استعدادها را شناسایی کنیم و فرصتی برای هنرمندان آینده فراهم گردید.

حیدری گفت: یکی از مزیت‌های این جشنواره در سال قبل و امسال این بود که تعداد داوران و خبرنگاران جشنواره بیشتر شد و هنرمندان ما را به جهان دیگری برای خلق اثر و برنامه‌هایی که بتواند راهگشا باشند برد تا برای رشد و شکوفایی تربیت بچه‌ها مؤثر واقع شود.

کد خبر 798637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.